Gymkort, operation och studier

'' Self love is the
greatest middle finger
off all time ''

 
Ännu en gång så skriver jag här igen. Det går en väldigt lång tid emellan varje inlägg.
Men anledningen är att jag antingen har fullt upp eller att ingenting speciellt typ hänt.

Men nu har det väl hänt lite grejer igen.

Sotis tumör som vi skickade in från förra inlägget sedan var godartad, men den höll på att bli elakartad.. och vi har upptäckt ytterligare 3 knölar på så kort tid efter förra operationen. Tillochmed veterinären sa att hon aldrig varit med om liknande.
Så vi bestämde att vi ska ta bort alla hennes juver den 14 September. Vilket bör göra att hon inte kommer få några fler juvertumörer. Men det kommer vara mer smärtsamt för henne ett tag efteråt.. lilla tjejen </3 

Hon är annars pigg. Bara vrång när det kommer till hennes foder. Hon kan gå flera timmar utan att äta. Om inte vi matar henne för hand så skulle hon säkert svälta sig själv flera dagar.. men det går lättare och lättare att mata henne nu, vilket är skönt.
 
 

Imorgon ska vi åka till Orsa igen också, då vi ska fira pappa på lördag. Så imorgon åker vi först till Mora för att fika och träffa farfar, sen Orsa för att lämna Sotis hos pappa och sen blir vi i Näset med Mamma och Gunnar tills lördag då vi åker tillbaka till Orsa. 
Ska bli så mysigt med liten road-trip igen. <3 

Jag har även börjat läsa en kurs nu, Kemi 2. Och den är helt på distans och körs via Hermods. Började den i måndags och har lyckats läsa 2 av 3 kapitel den här veckan. Är lite stressigt, men bör nog gå bra. Bara jag får in en vana i det. 

Både jag och Anton har fixat gymkort igen också. Vi känner att vi behöver börja träna igen, så vi skaffade då korten igår och körde första passet då. (han körde dock sitt första pass i förrgår). Jag ska strax dit igen och köra. Ska bara skriva klart det här inlägget och sen ev städa ihop lite i köket först. 
 
 

Hoppas alla har det bra! 
Kram!


'' It's not selfish to love yourself,
take care of yourself, and make your
happiness a priority.
It is necessary ''



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0