Ring fit adventure

'' The only bad 
workout is the
one that didnt happen ''
 
Nu är jag här igen. Tänkte skriva lite om mitt nya beroende: Ring fit adventure, och så klarade jag Matematik 4 tentan också! 

Ring fit adventure är ett spel till Nintendo switch, så jag har beslagtagit Anton's switch så jag kan spela. Tror han betalade för spelet också. (hehe)

Nu under denna pandemi så har varken jag eller Anton kunnat ta oss till gymmet, så jag tänkte att Ring fit kanske hade kunnat hjälpa oss att hålla oss aktiva med träning. 
Så vi köpte spelet från Mediamarkt i måndags, och så har jag spelat i 5 dagar sedan dess och bränt hela 1087 kcal! 
Jag är jäkligt nöjd med det resultatet för att vara jag. 
 
 
Jag har kört det måndag, tisdag, onsdag, fredag och lördag. I torsdags så åkte vi och hälsade på Patricia, så kunde inte träna då. Jag har sån träningsvärk just nu. Men jag är stolt!
Kommer antagligen köra mer imorgon och nästa vecka också! 
Jag rekommenderar er att skaffa det! Jag är extremt beroende av det.
 
 
 

Själva spelet går ut på att man ska besegra en elak drake genom träning, så man joggar genom olika banor, slåss mot monster (som är träningsrelaterat) och nya träningskläder uppgraderar armor osv. 
Så är riktigt kul!


Nu ska jag plugga lite fysik! 

Ha det bra!


 
 
Ve
2021-02-03 @ 17:01:59

Hej
Kan du hjälpa oss? jag och sonen köpte ringfit men skrev in fel i rutorna om längd och vikt och nu kan vi omöjligt hitta hur vi kommer dit igen? Vet du hur man gör? Kan man ha flera olika profiler?

Svar: Hej! tyvärr vet jag inte. Har inte spelat sedan i somras :/ Hoppas ni hittar det iaf. Men annars kan man ju göra en till användare på switchet bara för det :)
Tenshin-kun




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0