Magsjuka, tentamen och arbetsintervju

'' Never get so busy
making a living that
you forget to make
a life ''
 
Hej igen! Tänkte skriva lite mer om vad som hänt. Två veckor sedan så blev Sotis magsjuk, så vi har haft fullt upp med att ta hand om henne förra veckan. Hon går just nu på en annan utfodring, så hon får mat varannan timme varje dag. 
Hon mår bra nu, men vi ska gå på den här utfodringen i iallafall 2 veckor. 
 
 
 
Jag hade även den sista matematik tentan i måndags, och jag bör ha klarat den. Jag har gått igenom facit och mina egna svar, och om dem inte tar minus för att jag klantat mig lite (glömd skriva ut x och y i koordinatsystem bara typ) och då har jag iallafall typ 17 poäng och man ska ha 11. Spännande.

 
Jag bor ju även tillsammans med min pojkvän nu, så jag har ju försökt hitta jobb här i Sandviken, och idag så var jag på arbetsintervju på Coop, vilket känns som att det gick bra. Men jag får veta på torsdag. Så jag är lite nervös, men blir det inte där så löser jag nog det på något annat sätt. 

Idag började jag dagen med en smoothiebowl (gott) och så körde jag Ring fit adventure i ca 50 minuter, och jag är fortfarande öm i kroppen. Jag rekommenderar spelet starkt, det är jättekul! 
Vi har även köpt ett Ps4VR, vilket gör det enklare för mig att köra Just Dance också. 
 
 

Hoppas alla andra också har det bra! Så hörs vi kanske snart igen!

kram!
 

'' I just want to
thank you for being
my reason to look 
forward to the next day ''



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0