Im back, again

'' Life is short.
Spend it with people 
who makes you
laugh and feel loved''
 
 
Nu har det hänt mycket sedan jag skrev sist (som jag brukar skriva.. jag måste bli bättre på att dokumäntera här)

Sist jag skrev så var det Januari, och nu är det Maj.
Kortfattat om vad som hänt sedan sist är att jag träffat min sambo, Anton, flyttat till Sandviken, flyttstädat i Gävle, åkt till veterinären med Sotis och lite mer. 

Jag och Anton träffades innan Nyår och har sedan dess typ umgåtts varje dag. Han gör mig så lycklig och jag trivs verkligen med att bo med honom i Sandviken. 
Vi flyttade ihop ganska tidigt, jag vet, men vi har bra anledningar. 

Skolan går relativt bra också. Det är mer komplicerat nu när skolan har stängt pågrund utav corona. Men jag gör mitt bästa och ska försöka bli godkänd i både Matematik 4 och i Fysik 2. 
 
Nu ska jag tvätta lite och sen ska vi göra lite hamburgare och spela Mansions of Madness, som blivit vårt favorit brädspel. 
 
Hoppas alla har det bra! 
Kram!

'' My life is not
perfect, but I love
everything I have ''
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0