Gymmar och försöker spara pengar

'' Im working
on myself,
for myself,
by myself ''
 
Nu har 17 dagar gått av det nya året, och jag måste säga att jag hittills är extremt stolt över mig själv. 
Jag har gått till gymmet 9 gånger totalt hittills, men jag har även tränat hemma (genom att köra Just Dance mest). Och jag är så stolt över att jag ändå har tagit mig upp, gått till gymmet och kämpat på. Varje gång jag varit där.

Det sjukaste dock som fick mig att vilja börja gå till gymmet igen var för att jag bestämde mig för att ha på mig mjukisar istället för tights. Vilket är en konstig anledning, men jag tycker det är så mycket mer bekvämt att ha mjukisar på gymmet än tights. 
Jag har dock inte märkt någon skillnad kring midjan ännu, men har upptäckt att mina vader har blivit mer fasta, vilket gör mig oerhört glad. 

Jag försöker även äta sånt som kan vara bra kring träning. Ex bananpannkakor eller overnight-oats till frukost, mycket grönsaker till maten och ingen snabbmat. Men gud vad jag vill beställa kebab.. men klarat mig hela året hittills iallafall! *smirk*
 
Pengamässigt går det väl helt okej.. går väl neråt dagligen, men känner att det går långsammare nu än förut. Men har ju lite problem gällande CSN atm, men det bör lösa sig till nästa vecka. Annars är jag körd. *lol* 

Nu ska jag ta och rita lite hade jag tänkt, och sen plugga lite mer kemi! 

Hoppas alla har en bra fredag och att eran helg kommer bli full av lycka!


'' When you feel like
quitting,
think about why you
started ''
 
 (Mitsuri from Demonslayer)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0