Liten uppdatering

Nu var det extremt längesedan igen sedan jag uppdaterade här.. Spelar ingen roll om jag skriver att jag ska bli bättre, för jag är bara lat och orkar inte skriva här. Men tänkte skriva ett litet inlägg nu då det hänt EXTREMT mycket grejer sedan sist. 

Vi har bott i vår nya lägenhet i cirka 1 månad nu, och vi stor-trivs! Det var lite strul i början med internet främst, men allt är löst nu. VI har julpyntat den och har iprincip köpt det mesta som behövs. (Ska dock köpa en diskmaskin någon gång, men det lär bli när jag tjänat lite med cash. haha)

Jag har inga bilder på lägenheten direkt, och nu är det på tok för stökigt för att ta bilder, så ni får klara er utan det. 

Jag klarade även kemi 2 och fick ett slutbetyg D, vilket förvånar mig då slutprovet gick jättedåligt, men jaja, läraren var väl snäll :) 

Sedan vi flyttade in här så har även jag blivit anställd som vikarie på den stora coop butiken här i Sandviken, och jag trivs väldigt väldigt bra där. Jag trivdes ju inte alls på förra jobbet, så jag slutade där och var arbetslös i 2 och en halv månad (vilket betyder att jag är broke af)... 
Men på nya butiken så är ALLA jättesnälla och trevliga, och jag gillar verkligen hur arbetet är uppdelat och hur mycket alla sammarbetar. Är ju självklart mycket mer som jag måste lära mig där, men är fortfarande relativt ny där. 

Sen så går det dåligt att ta sig till gymmet. Förra månaden så var vi bara där typ 3 dagar känns det som. Och nu i December har vi inte varit där alls. Både jag och Anton har inte haft direkt lust efter våra jobbdagar och våra lediga dagar har varit fullt ös med annat här hemma, men nästa vecka ska jag försöka mig på LCHF och laktosfritt och även försöka köra någon form av träning varje dag. För vågen är inte vidare snäll mot mig, så jag måste verkligen förlora minst 10kg. Men jag ska kämpa på! :) 
 
Tänkte att det där för räcka som uppdatering, nu ska jag städa lite innan läggdags!

Kram! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0