Misslyckad tenta och seg vecka

'' There are always flowers
for those who want to see 
them ''
 
Hej igen!
Nu har det snart gått en vecka sedan jag skrev sist. Det har varit en väldigt seg vecka för mig som började med ''dåliga nyheter'' och en tenta i fysik. 
Jag har tagit mig igenom hela veckan med fortfarande positiva tankar i huvudet, och det är det som gör mig stark och stolt över mig själv.
Jag klarade dock inte tentan. Vet inte hur många poäng jag fick, men jag blev väl förvånad. För mina svar såg ut att matcha facits av det jag kommer ihåg, men tydligen inte. 
Så ska hämta mitt prov till veckan och gå igenom det och kämpa lite till inför omtentamen den 21 December. 
 
 
 
Jag har tagit det lugnt hela veckan pågrund av att den varit seg och för att jag sovit dåligt många nätter. Men jag tror allt kommer gå åt det rätta hållet nu. Ska plugga matematik i några dagar nu inför den tentan som vi har den 16 December. Så blir lite matematikplugg nu, samtidigt som jag håller på att tvätta fram till 18. 
Men känner att jag verkligen behöver vila upp mig lite och ta det lite lugnt ibland och göra saker jag tycker är kul. Det är viktigt i livet. 
 
Så igår så gjorde jag en liten costest för Dutch Van Der Linde som jag har en liten crush på *host host*... och jag kommer givetvis att fixa hans cosplay helt och hållet någon dag. Sen så har jag ju hållit på med Doodle-challengen denna månad, kommer nog inte lägga upp alla bilder här, men kan säkert länka till min deviantart eller om ni går in på min instagram så kan ni se alla bilderna. 
https://www.instagram.com/tenshin_kun/
 
 (I have a plan.) 
 
 
Hoppas alla har en trevlig helg så får vi se när jag skriva nästa inlägg!

Kramar!
 
'' And I simply decided to
be happy again ''



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0