Grym helg med kompisarna

'' Don't cry because the sun
is gone, Because the
tears won't let you see 
the stars ''
 
Nu är helgen över och det var så kul att få träffa mina kompisar igen. Vi ses så sällan då alla bor utspritt i landet och alla har saker man måste göra (jobb och studier..)
Men i helgen lyckades vi alla att ses hemma hos Emil i Avesta.

Vi spelade massa brädspel tillsammans, drack lite alkohol, åt pizza, Käkade på Retro-klubben, gick Pokemon Go och promenerade med hundarna. Det var så trevligt!

Saknar dem redan. Vi ses ju knappt 2 gånger om året. Men vi har planerat att dem ska komma hit till mig i Gävle framöver snart så får jag testa bli full på riktigt någon gång. Vågar bara bli det med kompisarna tror jag. Haha!

 
Denna vecka har jag planerat också. Ska försöka att gymma eller köra hemmaträning minst 3 gånger, sen äta mer LCHF-mat till middag och verkligen påbörja mer viktnedgång. 
Men måste främst fokusera på fysiken då jag har tentamen nästa vecka. Blä..
 
Hoppas alla kommer få en fantastisk vecka!

Kram! 
 
'' Once you realize you derserve
better, letting go will be your
best decision ever ''
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0