Min julafton

'' Christmas is the day
that holds all time together''
 
Tänkte skriva lite kort om hur det varit dem senaste dagarna sedan jag skrev sist. 
Det gällande tentamen som jag skrev sist så klarade jag verkligen mig. Fick 24,5 av 30! Vilket gör mig så jäkla glad och stolt! 
Så sista veckan på skolan var ganska lugn för mig, försökte plugga ikapp i fysiken osv så jag kunde ta det lugnt när jag åkte tillbaka till Orsa i några dagar. 
 
Jag åkte hem under lördagen den 21 December och sen den 22 December så hälsade jag på hos mamma och Gunnar och träffade deras nya valp, Skilla. Jättemysig och jättebusig tös. 
Jag hade inte träffat mamma och Gunnar sedan jag flyttat hit till Gävle, så det var jättekul att få träffa dem igen. 

 (SKILLA)
 
Den 23 December så gick jag igenom lite i mina flyttkartongen för att försöka få med mig lite av mina peruker och symaskinen osv till Gävle, som mina släktingar på pappas sida kommer köra ner när dem ska tillbaka hem. 
Är så kul att jag har börjat cosplaya igen. Har saknat det, märker jag. 

Julafton började jag firandet med pappa och den sidan av släkten. Vi käkade lite smörgåsar, drack glögg och pratade lite. Sen körde vi utlottning av paket, vilket var jättekul och skönt för allas plånböcker. 
Strax innan Kalle börjar så skjutsar min farfar mig hem till mamma där jag ska fortsätta fira jul. 
Jag har inte firat jul med mamma så länge förut som jag firade nu. Var mest när jag var ett barn så var jag där på dagen och så hämtade pappa mig efter en stund. 
 
 
 
Vi åt mat, spelade lite spel och pratade mycket. Det var trevligt. 
Cilla och hennes kille, Mattias och Gunnars mamma var där också, så vi var några stycken och det var så mysigt och kändes verkligen som jul med dem. 
 
Under juldagen så hälsade jag på där igen i några timmar, men sen begav jag mig av till pappa igen och försökte plugga lite fysik och såg på lite serie på netflix. 
Och under annandagjul så åkte jag tillbaka till Gävle igen. 
Det är så skönt att vara tillbaka här hemma igen, men har varit jättetrevligt att få ha hälsat på och firat jul med min familj. Sotis tyckte det var kul också!!
 
 
 
 
Hoppas alla andra har haft en mysig jul! 
Kram!


'' Happiness is the secret
to all beauty. 
There is no beauty 
without happiness ''



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0