Klarad tentamen, Sadie och resultat

'' People rarely succeed
unless they have fun
in what they are doing ''
 
Sista veckan innan jul. Jag påbörjade dagen med den sista tentamen i Matematik 3c, och enligt facit på frågorna så har jag antagligen klarat mig. Vilket känns så otroligt skönt. 
Så nu, resterande av veckan, ska jag fokusera på att komma ikapp i kemin och fysiken. 
Jag har hamnat lite efter pga att jag fokuserade på matematiken lite för mycket. 
Men tror inte det kommer vara några problem med att komma ikapp. 
Under jul så kommer jag kanske påbörja matematik 4 lite smått, så jag är lite förberedd på det jag ska läsa nu. 
 
 
 
Jag tog även på mig lite kläder etc som jag har hemma igår och gjorde en liten costest på en av mina favoritkaraktärer, Sadie Adler. Det var jättekul att klä ut mig till henne och längtar tills jag fixat riktiga grejer till henne. Men har lite andra cosplays som ligger först på min lista innan jag kan fixa klart den. 
 
 

Jag sökte även om att få läsa kemi 2 på komvux under vårterminen, men blev tyvärr nekad då jag inte hunnit läsa klart kemi 1 när dem drar igång med kemi 2, vilket är tråkigt. Hade varit skönt att ha den klar också så jag kan söka till veterinär på direkten sen, men får vänta ett litet tag till. 
 
Sen fick jag provresultaten från veterinären i torsdags, men det andra hormonvärdet var normalt, så vi ska ta ett nytt test i Januari och se om det bara var något tillfälligt hon fick, eller om det är något annat som hon kan tänkas att ha. 
Vilket innebär att hon antagligen inte har något livshotande fel, vilket känns otroligt skönt att höra <3
 
 
 
Men nu ska jag ta och påbörja lite plugg så får ni ha det så bra!

Kram!


''Slow progress is 
better than no progress ''



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0