Godkänd på teori!

'' It's the will.
not the skill''

 
Igår gjorde jag teoriprovet inför körkortet, och jag blev godkänd!
Jag fick totalt 60 rätt av 65, och kravet för godkänt är 52, så jag är skit stolt över mig själv!

Vissa av frågorna var extremt krångliga, och vissa var om sådant jag inte hade någon aning om, men jag lyckades ändå! Så jag är jätteglad! :)

Imorgon har jag uppkörningen, och den är jag väl lite mer nervös över. Är fortfarande mycket jag känner att jag vill bli bättre på och som jag kanske är lite osäker över. Men jag vet samtidigt att man inte är proffs vid uppkörningen. Det är sånt man jobbar på när man fått körkortet också. 
Det säger tillochmed min lärare.

Så jag hoppas jag kan behålla lugnet imorgon och göra mitt bästa, samt att den jag kör med är en trevlig person som kan prata glatt med mig så jag kan känna mig trygg. 
Men vi får se!

Nu, resten av dagen, så ska jag kolla lite videoklipp på hur jag gör i vissa situationer osv, samt att verkligen kolla hur en säkerhetskontroll går till. För imorgon vill jag verkligen bli godkänd! :) Så nu jävlar!


Tänkte bara skriva det här inlägget så alla vet hur det går just nu, så skriver jag väl imorgon om hur allt har gått (både om jag kuggat eller om jag blivit godkänd) 

så ni får ha det så bra! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0