100 frågor om mig

'' Knowing yourself is
the beginning of all wisdom''

HEJ!
Det var längesedan (som vanligt), och jag har int så mycket att berätta om vad som hänt, då jag vill ha lite hemligheter också.. haha :* 


Men jag tänkte göra den här 100 frågor om mig, bara för att se hur allt är osv.
Gjort en sådan här tidigare, kanske 1 år sedan? 2? 
Aja, let's begin!

 

1. Hur gammal är du? 19, men fyller 20 nästa vecka (1 April)

2. Hur gammal känner du dig?
Beror på situationerna. Men vanligtvid typ.. 17? Men kan vara väldigt allvarlig och trevlig ibland också. *thumbs up* 

3. Vad har du gjort i dag? Påbörjade 3-dagarsdieten, diskat och spelat 7 Days to die. 

4. Vilken film såg du senast? Tror Moana, tror int jag sett någon mer efter den. 

5. Vem ringde du senast? Mamma

6. är du besatt av någonting? 
Lite olika saker + min pojkvän. För mår så jävla bra i hans sällskap <3 

7. Är du rädd för blod? Naaaj.. 

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Framför mitt trasiga, gamla skrivbord, i mitt ''välstädade'' rum, med tv-spel i bakgrunden. 

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? eeeh naaaj

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Hahaha! orka! 

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Tror det måste vara svart och vitt. 

12. När vaknade du i dag?
8:45 (TRO DET ELLER EJ! MEN VAFAN!! )

13. Vilken är din favorithögtid? Jag tycker julafton och nyår är mysigt om man är i rätt sällskap. Sen tycker jag om min födelsedag, jag vet int riktigt varför. Men det är en speciell dag liksom :P Både jag och brorsan fyller ju liksom. 

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Med Thomas hemma hos honom, framför tvn och bara mysa <3 

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Eeehhh.. Finns inga platser jag ALDRIG vill återvända till :P 

16. Hur vill du tillbringa din pension? Cool, hipster grandma! Makin' some cookies for mah grannies, with my husbando chillin' infront of the tv, while I be movin' my fat ass around the house. *lol* 

17. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting.. :/ 

18. Har du någon gång brutit ett ben? Nope, är för feg för att ta risker :p 

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?  
Fan svårt.. Mjölk? Grönsaker?.. jag vet int. Bara man kan ätare så äre bra *thumbs up* 

20. Vem är din favoritkändis?  Norman Reedus är fortfarande min favoritskådis. Men sen har vi ju min förebild Emily Kinney. Sen självklart min lilla trummis ;* <3 

21. Vad är du på för humör just nu?  Glad, positiv, lat, och lättroad. 
  
22. Vilka världsdelar har du varit i? EUROPA! *lol* 
 

23. Snarkar du? Tror int det, nej :p 

24. Vilka yrken har du provat på? Kassörska, Försäljare, Djurskötare, Fastfood-säljare, spel/lottförsäljare, dagisfröken (KINDA) och sen något mer säkert :P 

25. Hur går du helst klädd? Mysiga byxor, en tjocktröja och choker. Men sen närmare sommaren så blire väl lite mer klänningar och shorts osv. 

26. Vilket stjärntecken är du född i? Vädur ~
 

27. Vilket är ditt favoritgodis? DJUNGELVRÅL! Och Fillidutter xD 

28. Vad sa du senast? – 
FILLIDUTTER *skrattar som en idiot* 

 
29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Matematik, Historia och Svenska på gymnasiet. Sen vare också bild och syslöjd på Orsaskolan. 
 

30. Vad har du på dig just nu? Mussepigg thights, ''Jag är en riktigt mjukis'' pyjamas tröja och trosor *thumbs up* 

31. Vilken är din favoritaffär? New Yorker <3 
  
32. Vad har du för storlek i kläder? Jag bär mest L+ storlekar, då dem är mysigare ;P Vet int vilken storlek jag ska ha. 
 
33. Vad har du i dina fickor? Har inga fickor nu. 
 

34. Vad köpte du senast? En present :P 

35. Hur många gånger har du flyttat? Om int internatet räknas, så 3(?) gånger?? 
 

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? En motorbåt fylld med bensin and such, djungelvrål och coca cola *thumbs up* 
Skulle nämna två personer, men tänkte att det är enklare att vara själv och ta sig därifrån *lol* 

 
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? NATT! Jag blir mer kreativ och mysig på natten. 
 

38. Senaste filmen du såg på bio? Moana.. tror jag :p (Har int denna fråga varit??)

39. Har du blivit sydd någon gång? 
naaaj

40. Har du någon gång badat naken utomhus? 1 gång.. fyfan xD 

41. Vad åt du till frukost? Ett rostat bröd utan smör, med 1 tsk jordnötsmör och en halv grapefrukt. + en kopp te, utan något tillsatt. 
 
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var fan 9.. skulle fylla 10.. Jag var väl korkad som vanligt :p 
 
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? NOPE! har int körkort ännu. 
 

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Thomas <3 

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På nattduksbordet. 

46. Vad var det sista du åt? Tonfisk.. med en skiva rostat bröd.. utan något.. blä. 

47. Vem är världens vackraste kvinna? Alla är vackra på sitt sätt.. kan int välja en. 

48. Är du blyg? Yes.. är väldigt blyg. Tyvärr. Mkt jag skulle vilja säga och göra. men ja :p

49. Vilken var den sista konserten du var på? Räknas Roadrunners som spelade i lördags? ;P Haha

50. Vad heter du i andra namn? Margareta. 

51. Har du varit med om en bilolycka? Naaaj

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Trolgitvis.. Kan int komma på något nu men ja :p 

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Dans och promenad. 

54. Har du några husdjur? Soooootis <3 

55. Vill du gifta dig? Yes. Det är en dröm jag har :p 

56. Vad är du sugen på just nu? Juice som finns i kylskåpet där uppe.. men kan int ta den pga 3dagarsdieten.. Fuck it :( 

57. Vad är klockan? 15:12

58. Vad är det konstigaste du ätit? Kommer int på något nu. Men ätit mkt skumt i mitt liv. 

59. Har du någon udda förmåga? Kan ibland styra mina drömmar. 

60. Var växte dina föräldrar upp? Örebro (?) och Orsa/maggås 

61. Vad önskar du dig i julklapp? Ingenting.. typ : p 

62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Jadå, nog är man dum i huvve :D

63. Göteborg eller stockholm? Alla heter Glenn i Göteborg. 

64. Har du sett någon dö? Nej. 

65. Har du någon gång ringt polisen? Nej

66. Hur många grader är det ute? 4+ 

67. Vilken färg har ditt hus? *tänker*.. RÖTT! juste!

68. Vad sjöng du senast? Caaan you feel the looooooove tonight. 

69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? Yes. 

70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? Jag har tittat på :p

71. Har du svenskt ursprung? Yee

72. Hur mycket väger du? Har int vägt mig på 1 år. HAHA

73. Har du ett turnummer? 3 tror jag. 

74. Vem kramade du sist? Sotis <3

75. Har du någon gång åkt snowboard? För läskigt'' 

76. Kan du åka skateboard? Testade när jag var mycket ung. Gick inge bra. 

77. Nämn någon du beundrar och varför? Det är många jag beundrar. Kan int välja en :p 

78. Har du gröna fingrar? Naaaj

79. Har du svimmat någon gång? Yes. I trappan efter att Sassa bet mig och jag int sa något till mamma :p 

80. När lärde du dig senast någonting nytt? Everyday is a school day. 

81. Har du, eller har haft, något smeknamn? Oj. det är många. Ex. Tenshin, Tenten, Mel, Melmel, Melo

82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? Buy things for others, travel! :D

83. Är du vidskeplig? Njaa?

84. Vilka är dina största svagheter? Jag är väldigt känslig, lätt för att trycka ner mig själv och sen att göra andra ledsna/besvikna på mig. 

85. Vad händer till helgen? Träffa Thomas och Jobba *thumbs up* 

86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då?  Nä. Tror int jag skulle våga :p 

87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? eeeh.. ska snart duscha??? 

88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? Döda ett djur (insekter räknas ej..), vara olojal/otrogen, Ändra det förflutna. 

89. Vilken är din favoritrestaurang? Orsa Bowling <3 

90. Bada eller duscha? Duscha, men bada är mysigt också 

91. Är du bra på att laga mat? Sisådär :p Vill bli mkt bättre, men brukar kunna äta det mesta jag gör. haha

92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb du har haft? Räknas arbetskläderna på Statoil och Ica Maxi, så ja. 

93. När och varför var du på sjukhus senast? När jag besökte någon för flera flera flera år sedan. 

94. Vilket är ditt drömyrke? Att rädda hemlösa hundar och ge dem ett bra hem. Men sen finns ju många fler yrken också som jag skulle vilja jobba med. Typ tecknare, skådespelare och regissör osv. 

95. Har du några Piercings? Hål i öronen. 

96. Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? Äter int ägg, förutom vid träning osv. då hårdkokta. 

 97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? När jag såg Thomas första gången haha. Bara för att få se det igen. ;P haha

98. Vad gjorde du 8.00 imorse? Sov. 

99. Har du gråtit idag? Yeah.. A lil' 

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Spela tv-spel. Och sen duscha :)

 

 

Så! Det var alla 100 frågorna, och det var typ skumt att svara på.. men ja :p
Flummsigt!

Ska väl göra några fler sådana snart igen. haha





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0