100 frågor om mig, Igen

'' I'm not weird.
My reality is just different
from yours'' 

Hallå Hallå!
Tänkte göra en sån här ''Get to know me'' lista igen :)
 
Gjorde en för ett tag sedan, tror jag, och tänkte att jag har förändrats lite nu, så ska göra denna :)
Frågor är tagna från lite olika ställen. :)
 
 
1. Är du singel? Nope! 
2. Trivs du med det? Jag älskar att vara tsm med min babe <3 
3. Vad är viktigt i ett förhållande? Finns mycket, men tillit är nog viktigast? 
4. Vad är viktiga egenskaper hos en partner? Uhm. Rolig och loyal? Haha, jag vet inte.
5. Hade du kunnat tatuera in din kärleks namn på armen? Både ja och nej~
6. Skulle du kunna förlåta den senaste personen som sårade dig? Jag har ganska lätt för att förlåta. tyvärr. Men minns inte vem som sårade mig senast. Så vet inte hur allvarligt det var :p 
7. Är du kär? Som fan <3 
8. Den äldsta du hånglat med? Albert.. Albert Einstein eller något sånt vare?... Haha. Närå. Thomas <3
9. Den yngsta du hånglat med? Ingen. 
10. Vad vill du ha nu just? En mysig stund i soffan, framför en film och min älskling <3 
11. Är du rädd att bli kär? Det är alltid en risk att bli kär. Det är som att ge personen en pistol och rikta den mot ens hjärta och hoppas att dem inte skjuter :) Men helt klart värd den risken tycker jag <3 
12. Vad för sorts killar dras du till? Jag ''dras'' inte till killar av en viss sort. Det är mycket av personligheten och deras utstrålning som får mig att falla. Föll först för Thomas leende när jag såg honom förra året <3 
13. Vill du gifta dig? En dröm jag har är att gifta mig <3 
14. Har du någon gång sovit på en soffa med någon annan? Ja, självklart :p 
15. Nämn de 4 senaste sängarna du suttit på? Vems säng? Min säng, Thomas säng, sängen i Horrmund och... eeeeh... minns inte om det finns någon 4de nyligen :p Haha
16. Vad heter du? Melissa Bar... Broström Stenberg
17. Vart kommer du ifrån? Orsa
18. Hur lång är du? 174,5 cm
19. Din skostorlek? 39-40
20. Din stil? Byter stil så ofta känns det som. Så har mest bara på mig det som jag vill ha för stunden :)
21. Har du bra betyg? Slutade skolan med väldigt bra betyg tycker jag.
22. Vart bor du? I Orsa, men också typ hos Thomas. Haha <3 
23. Har du några smeknamn? Oj, lite många :p Ex. Melo, Mel, Melmel, Tenshin, Tenten..
24. Vad älskar du? Thomas <3, min familj och mina nära vänner, och så min lilla bebis också <3  
25. Vad hatar du? Lögner och folk som hugger en i ryggen. Finns mycket mer också.
26. Har du någon gång varit deprimerad? Jag är väl typ deprimerad nu, men inget kraftigt. Blir bara ledsen lite då och då och känner mig helt jävla värdelös osv. Men jag klarar mig *spänner musklerna*
27. Har du skurit dig? Nej.
28. Brukar du dricka alkohol? Gör det ibland. Undviker att dricka för mycket bara :) 
29. Skulle du någon gång bli ihop med något av dina ex? Nej. Vill bara ha Thomas. 
30. Har du tagit droger? Näpp 
31. Har du haft någon slags ätstörning? Nope
32. Har du varit i slagsmål? Hahaha! Japp! Jag och Alex slogs väl lite för ofta tyvärr :p 
33. Har du snattat från en affär? Nä. har inte hjärta för det. 
34. Har du snott någon annans pojkvän? Aldrig i livet. Jag skulle aldrig kunna tänka tanken av att göra det, då jag själv inte skulle vilja vara med om något sånt. 
35. Har du sårat någon med flit? Alltså. ja? Men jag behövde göra det :/ 
36. Vem ringer du när du är ledsen? Patricia eller Alexander <3 
37. Vem träffade du senast? Sotis <3  
38. Vem skrev du senast med? Thomas <3 
39. Vem är du kär i? Min älskling ofc <3 
40. Vem vill du träffa? Lite för många. Men har vissa kompisar som jag sällan kan träffa :( 
41. Vem litar du mest på? Oj. vilken fråga. Jag litar på Patricia och Thomas till 101% <3 
42. Vem skulle du vilja se ut som? Eleanor Tomlinson <3 Hon är så vacker <3 
43. Har du gråtit offentligt? Jadå. 
44. Har du skadat dig allvarligt? Nepp
45. Har du strulat med fler än 1 på en kväll? Nope
46. Har du strulat med någon annans pojkvän? Nope
47. Har du varit utomlands? Tallinn och Åland? :) 
48. Har du varit med på tv? Tror det .Haha
49. Har du velat dö? Har hänt. Dem gångerna som jag varit extremt ledsen. Men har insett att livet är värt att leva och att det bara är tillfälligt. <3 
50. Har du gjort något riktigt dumt? Flera gånger. 
51. Har du gråtit över en pojke? Jadå. Det har hänt :p
52. När pratade du senast med killen som du senast pussade? Idag<3 
53. Har du träffat någon genom internet? Jadå :)
54. Har du blivit kär i en vän? Japp
55. Har du blivit tagen av polisen? Jag är ordentlig av mig *thumbs up* 
56. Skulle du kunna pussa den senaste killen du pussade igen?  Varje dag! <3 
57. Vad är ditt BMI? Jaha, nu när jag kollade upp det så säger dem att jag är övervitkig. Najs :p 
58. Har du en vän av det motsatta könet som du lätt kan tala med? Japp
59. Vem bråkade du senast med? Minns inte. 
60. Går du på några mediciner? Mellanpiller
61. Äger du några rosa stringtrosor? Äger inga stringtrosor 
62. När kommer du pussa någon igen? Snart hoppas jag <3  
63. Har du älskat någon på riktigt? Ja, just nu <3 
64. Har du blivit dumpad? Nope. Inte riktigt dumpad. Men idiotförklarad av killar jag tidigare hade en förälskelse i. Haha
65. Har du någon speciell i ditt liv? Min älskling, mina nära vänner och Sotis <3 
66. Är utsidan viktig? Jag fastnar för personligheten mest, men utsidan har ju en betydelse också. Thomas har allt så är great! <3 Han har bästa personligheten och leendet jag vet <3 Sen e han jävligt snygg också *proud girlfriend* 
67. Hade du kunnat vara ihop med någon som sitter i rullstol? Jadå
68. Hade du kunnat vara ihop med någon som slagit sin tidigare flickvän? Njaaaaaaa
69. Hade du kunnat vara ihop med någon som har ett rykte för att vara player? Ja. Personer kan ändra sig om dem hittar den rätta :) 
70. Har du varit på ett polisförhör någon gång? Nej. 
71. Kan dina föräldrar lita på dig? Hoppas att dem gör det. 
72. Hade du kunnat vara ihop med någon som är tio år äldre? Haha, jadå. 
73. Hur ofta gråter du? Nästan varje dag. Lol. :P Men är inte alltid ''sorgsna'' tårar <3 
74. Har du några rykten efter dig? Säkert, men jag bryr mig inte om rykten. Jag vet ju själv vem jag är så :) 
75. Har någon sårat dig senaste veckorna? Japp
76. Vad har du gjort idag?  Tagit det lugnt
77. Vad har du haft på dig idag? Vanliga kläder och sen min panda kigurumi <3 
78. Hur har du mått idag? Är lite småförkyld, men annars mår jag bra. Började gråta nyss för jag fick typ en känslosam spark i magen eller något. Haha. 
79. Vad ska du göra imorgon? Jöbba
80. Vem ska du träffa imorgon? Gnälliga kunder på Ica Maxi, samt mina kollegor och Thomas <3
81. Favorit band? Putte and The pikes *thumbs up* Trummisen i det bandet är grymt snygg alltså<3 
82. Favorit maträtt? Svårt att välja en. Jag gillar mat. 
83. Favorit skådespelerska/skådespelare?  Johnny Depp, Eleanor Tomlinson, Aiden Turner och Hugh Jackman.
84. Favorit film? Finns för många. 
85. Favorit låt? Finns för många här också. 
86. Vilken klass går du i? Går inte i skolan längre
87. Vilket är ditt favoritämne i skolan? Gillade Matematik, men sen historia och lite andra kurser också :D
88. Vilket ämne gillar du inte? Engelska och Svenska med den fruktansvärdaste läraren ever... 
89. Har du ett jobb? Japp! Jobbat på Maxi i lite mer än ett år nu :) 
90. Vart har du praktiserat? På många olika ställen
91. Är du utseendefixerad? Hahaha, nej. Vill bara bli smalare och se lite snyggare ut. Men sminkar mig sällan osv. 
92. Sminkar du dig varje dag? Nope
93. Hur fixar du ditt hår? Kammar det. Flätar det ibland. 
94. Vad tycker du är jobbigt? Att förlora någon som betyder något för mig, att min älskling har älskat andra innan mig (I don't judge him. I was a kid then. LoL)  att få reda på vad folk egentligen tycker om mig. 
95. Vad tycker du är roligt? Att få umgås med min babe <3 Sen självklart ha kompisträffar och cosplaya! 
96. Skulle du kunna vara vän med någon som går på droger? Beror på hur mycket droger. 
97. Skulle du kunna förlåta otrohet? Jag tror jag skulle ha svårt att förlåta det. 
98. Skulle du kunna plastikoperera dig? Nej. 
99. Skulle du kunna flytta ensam utomlands? Nej. Skulle sakna för många här. 
100. Skulle du kunna raka av dig allt ditt hår? Till korthårig, såkert. Till flint. Nä. 


Sådär!

Det var frågorna det! :) 

Lite många men det får duga- haha!! 

Nu ska jag plugga lite körkortsteori, för jag måste verkligen skärpa mig!!!

HA DET BRA! <3 

                                                                   ''Please, be careful with me.
                                                                      Sometimes I just get sad
and for stupid reasons, or 
when I don't know why.
i'm sorry''

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0