Snart slut

''No matter how much you
say you hate school, you
will always miss it when
you leaves''
 
 
 
 
Nu är snart skolan helt slut för min del! Och det känns så jävla skönt!! <3
 
Jag kommer givetvis sakna skolan skit mycket, för jag trivs så bra här.. men ja, det måste ta slut någon gång</3
 
 
Jag har ingenting mer att göra som är ''plugg''-relaterat, så nu, dom två sista veckorna så blire mer aktiviteter med klassen och kompisarna för min del.
Nästa vecka så kommer vi lämna tillbaka våra datorer också, vilket kommer kännas skit-konstigt, då jag är van vid min MAC... men ja.. *sad face* 
Jag har snart rensat hela macen, så att jag har alla filer/bilder och sånt kvar på min andra dator..~ 
Behöver bara göra rent den nu. 
 
Sen på fredag nästa vecka så är det bal.
Jag har redan allt fixat, behöver bara komma på hur jag ska ha mitt hår den kvällen.. *sigh*
Men det löser nog sig!! *tumme upp*
 

Jag har fått reda på några av mina slutbetyg, och det känns ändå rätt okej.. lite besviken på vissa betyg i ämnen som jag lagt ned skitmycket energi på.. Ex.. djursjukvården.
Läste nu att jag ''troligen'' får ett C.. och det känns ju.. betryggande.. 
Hon sa att jag låg på ett C när vi hade betygssnack.. och jag har ju fått flera A på proven osv.. så jag förtjänar fan minst ett C..
 
 
Men just nu så har jag och några kompisar ett studentfirande (inget alkohol) och det är hittills kul :)
Väntar på att dom ska komma tillbaka från affären, men dom har varit borta ett tag. *lol*
 
Aja.. Ska återgå till mitt nu !

Kram <3
 
''Sometimes, you will never
know the true value of a 
moment until is becomes a
memory''
 
 
 
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★
2016-05-27 @ 23:51:28
URL: http://www.saramadeleine.se

Du hänvisa till att det är lättare att få A och B nu enligt skolverkets nya regler flera A ska generera i att få ett A. Så tycker absolut du ska påtala och diskutera detta med din lärare.

Svar: Yes, jag har hört om det :p
Men nu är det ändå redan försent..
Men enligt studievägledaren så ska dem kanske ha oss ''studenter'' med det sämsta betygskriterierna i en annan ansökningsgrupp till högskola osv :p
Så det ska lösa sig ~
Tenshin-kun

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★
2016-05-27 @ 23:51:43
URL: http://www.saramadeleine.se

Jag har länk i min logg på Facebook.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0