Påsken!

''Why cannot you just 
tell me how you feel, 
because how you act
is confusing me''
 
Yo! Hallå allihopa!
 
Tänkte göra ett ''kort'' inlägg här. Nu när det hänt lite under påskhelgen~ 
 
Let's begin with SKÄRTORSDAGEN

Först så gjorde jag matteprovet (som jag visste att jag skulle misslyckas totalt med).
Man kan säga att jag typ.. misslyckades.. men ändå inte~ 

Jag gjorde E-C frågorna som fanns på provet (Det fanns inga A frågo), så jag frågade Ludmilla (min mattelärare) om varför det inte fanns A frågor. Hon frågar då mig om jag vill göra dom svårare frågorna också. Vilket jag givetvis gjorde~ 
 
Det visade sig sedan att jag sumpade nästan alla E-C frågorna. Men dom gav mig ändå ett D i betyg. MEN!!
Efter att hon rättat dom svårare frågorna, så visade det sig att jag hade nästan alla rätt..
Så mitt slutbetyg på provet blev ett B..
 
WOW!<3
 

Efter det så käkade vi påsklunch~ Med mycket prat vid bordet *tumme upp*
Vi gick sedan ner till Nya-Kullan och jag packade det sista och vi gick ut.. 
Men efter massvis med ''problem'' så kunde vi börja gå mot campingen där vi körde Dunken, Ninja och fotleken (SKIT KUL!<3)
Sen började vi gå mot Emil's stuga uppe på ''berget''. 
Men som många vet så är jag inte så tränad, så jag tyckte det var jobbigt... *feeling patetic*

Men sen när vi kom fram så började vi med att spela kort(?) och dom andra lyckades övertala mig med att ringa till Mats Lindh som är huvudansvarig för högskoleprovet i halland.. Och allt löste sig med högskoleprovet! *Tumme upp*
Men som jag sagt tidigare... att varje gång någonting positivt uppstår så kommer även negativiteten på besök.. Det finns inget tåg/buss att ta mig till Falkenberg med från Tvååker *tumme ner*
Så nu har det problemet uppstått istället.. och snart bryter nog jag ihop.. 
Aja..
Vi fortsatte spela kort. Sen grillade vi och senare så gick vi upp för slalombacken och tog kort (när det var skita-mörkt) 
Sen spelade vi ''Keep talking and nothing will explode'' Eller vad det nu heter, och jag och Emil lyckades stoppa den från att sprängas vid 0.60sekunder *high five* 
YEAH!
 
Vi såg sedan på Ace Ventura 2 och körde sedan lite gamla lekar (Hatten och ringen), fan va kul vi hade x) 

Jag hade sedan svårt att sova, och sen när jag väl lyckades så drömde jag att Patricia och Ian snackade Matte, och Ian frågade Patricia hur man skriver x gånger x, och jag svarade x^2, men det sa jag i verkligheten, så Teresia vaknar och säger ''Va?'' och jag svarar ''Ja, så äre'' ellern ågot.. fan alltså xD haha
 
Vi såg sedan på Ace Ventura 1 och gick tillbaka till skolan ~ 

Jag åkte sedan till Orsa och hämtade ut min studentmössa och gick hem till Farmor som skulle vara ''barnvakt'' ~ Vi spelade mycket kort och bara pratade under kvällen.. Hehe <3
Älskar min farmor<3 
 
Sen idag så åkte jag hem till pappa och träffade sedan Mattias hemma hos mamma senare idag ~ 

Sen hare inte hänt så mycket mer :~ 
 
Hehe~~
 
 
Take care <3
 
''Im tired of the egos,
the bullshit, the pain,
the feeling of being ignored
and forgotten by -friends-'' 
 
 
Madde / Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna
2016-03-27 @ 07:16:30
URL: http://www.saramadeleine.se

Har du kollat andra hållplatser då? Kan ju vara så att du får kliva av på ett ställde och kanske gå till en hållplats i närheten och komma fram?

Madde / Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna
2016-03-27 @ 07:16:31
URL: http://www.saramadeleine.se

Har du kollat andra hållplatser då? Kan ju vara så att du får kliva av på ett ställde och kanske gå till en hållplats i närheten och komma fram?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0