Min nya hårfärg

Idag hände någonting annorlunda.
Jag färgade mitt hår! Hos en frisör! :p
 
Blir bara ett bildspels-inlägg (kallar det så nu)
 
 
 
Såhär såg jag ut igår kväll innan färgningen. 
 
 
 
Med blekningen i (Mitt huvud sved som in i helskotta, men jaja! ) 
 
 
Efter några timmars försök så bestämde vi oss för att skita i dem gröna missfärgningarna och köra ändå. Blekningen kunde int ta dem tyvärr.. :/
 
 
Här sitter jag och väntar och är taggad över att se resultatet! <3
 
 
Som kommer här!!!!








 
Jag är fruktansvärt nöjd!! Och det är så annorlunda!! :D 
haha! <3

Skulle bli typ silver, men blev lite blond/grått/silver, men det blev najs ändå! *thumbs up*
 
 
Och här är frisörernas bild på hur det såg ut först och sen efteråt!! <3
 
Vilken förändring! :D <3
 

Kram på er! <3 
 
INGA CITAT IDAG TYVÄRR :* 
 
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★
2016-12-05 @ 19:52:18
URL: http://www.saramadeleine.se

Wow blev jättefint!

Svar: Tack!!!
Tenshin-kun




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0