Im back again

"Sometimes it can feel hopeless and you can feel weak. But the Only thing you need is to believe in yourself and stand up. You got two legs. Use them"

Nu var det ett tag sedan igen som jag skrev någonting här. Jag är grym på det här! *tumme upp*

Sommaren är nu över. Större delen av sommaren gick ut på att arbeta för min del.
Men jag fick även åka på Närcon med min storebror! (Det hände inte så mycket speciellt där så ska int skriva något om det)
Sen var jag ju självklart i Näset lite grann och så flyttade jah in helt hos pappa.

Jag har dessvärre ingen dator då min nya drabbades av "Blue screen of death" och jag måste rita klart en bild åt en person på Deviantart.
Men i värsta fall så får jag använda mig av min äldre dator. Hehe..

Aja. Nu ska jag städa vidare. Ha det gött alla!

"Break the rules and keep a strong mind"




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0