Tränings-dags igen!

Bara två veckors praktik kvar~ 
Det är jävligt skönt att veta att sommaren snart är här!
Och det är mycket som ska göras nu i sommar:
* Göra ett CMV-bidrag till Närcon Sommar med Tessie och Helin! 
* Campa, probably :'3
* Närcon Sommar!
* Sommarjobb, några dagar iallafall
* Näset<3
* Träna! Woop woop!~
* Åka hem till Patricia där hela gänget ska samlas och bada badtunna osv! 
* Allmänt umgås med kompisar :'3
 
Men det är inte alls något av det här, som jag ska prata om.. riktigt! 

Idag så har jag kommit hem från sommarstugan och det första jag gör när jag kommer hem till Pappa är att jogga/gå/springa 3,4:an, vilket är ett elljusspår här i Orsa som är 3,4 km långt~ 
Jag gick hem lite tidigare, så gjorde säkert bara 2,2 km eller något sånt.. hehe~
Men det är en bra början för min ''tränings-vecka''!
Jag måste liksom börja träna och få den kropp jag vill ha nu, INNAN sommaren!
Så det är massvis med saker som jag måste fixa~
Sååå..
 
Jag ska träna varje dag efter praktiken är slut, hela veckan! Och troligtvis nästa vecka också :) 
Sen så ska jag försöka äta lite nyttigare också (vilket jag redan har börjat med för flera veckor sedan, men jag kanske blir ännu mer nyttig! )
 

Men ja~ 
Inte nog för att jag gick/joggade/sprang idag, så tränade jag i 30-40 minuter på rummet också med olika ben, mag, arm, rump övningar! 

*Im so proud*
 
VI får väl se hur slut resultatet kommer att vara efter dom här två* veckorna :')
Jag kommer säkert fortsätta också om jag ser förändring, för jag måste ju försöka få mer av Nidalee's kropp >w<
Sen vill jag ju bli smalare så jag kan ha på mig fler kläder jag vill ha -w-' 
 
Men ja! Wish me good luck >w<
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0