Jag är en jävla idiot -.-

Jag är fucking besviken på mig själv ;____;


Idag skulle man söka boende till nästa år... och det glömde jag helt bort..
dom öppnade klockan 18, och jag kom ihåg det strax innan 19...
 
Så risken är STOR att jag inte får boende nästa år..
Och jag vägrar att bo i en lägenhet i Rättvik, för dom är fett dyra.. och då ingår inte internet eller någonting sådant..
Så då blir det väl att pendla 5 på morgonen till skolan eller något, varje dag... 
 
ursch... nee...
Hoppas jag hann ;___;
Att inte få ett boende nästa år skulle vara fett jobbigt.. det är ju trots allt sista året ;____;
 
 
Men nu ska jag gå till kvällsfikat och tröstäta.. DON'T JUDGE! >_<
 
 
En sak är iallafall bra som hänt den här veckan..
Mamma köpte Närcon Sommar biljetten<3
Det muntrar upp mig iallafall<3

 
Senpai Chris
2015-03-25 @ 13:07:19

Det ärt tungt det förstår jag men det löser sig säkert och du kommer ju på nc ;) är ju bra

Svar: Thank chu Senpai QwQ<3 *hugs and snuggle*
Tenshin-kun

Junitjej
2015-04-04 @ 06:25:38
URL: http://www.junitjejen.se

Hoppas att det löser sig!

Svar: Jadå, det gör det säkert! :)
Tenshin-kun




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0