Saker närmar sig

Nu börjar fler och fler saker närma sig! och peppen är enorm!

Nästa söndag (vecka 6) så börjar TWD igen!! Omg!! Missed my Dixon-man so muchie! *lol*
Men det komme kännas lite tomt dårå.. men man kan alltid klara av det.. <3

Sen så två veckor efter så är det NCV!! OMG!!! Missed it so much!
Och jag kommer ju åka ned dagen innan för att sova över hos Dilara!!<3 Saknar henne så mycket ;3; <3

Så jag har mycket att se fram emot.. :'3 mihih~ 

Men just nu har jag ganska tråkigt.. för jag är klar med alla uppgifter vi har i skolan (förutom en då, men den ska jag jobba med lite smått sådär.. hehe)

Men det känns också skönt att man får åka hem redan på torsdagar :P Men, det negativa är attm an måste åka på praktiken på fredag D: Skulle hellre vilja ligga och sova hela morgonen istället~ 
Men det är ju bara två fredagar till och sen två veckor innan sommarlovet :'3 Så jag får helt enkelt stå ut ^3^


Sen fyller min mamma år på Fredag, så jag ska be om jag får sluta vid 16 istället så jag hinner hem tidigare :'D
och lilla potis fyller år på Måndag QwQ
Hon fyller 5 år min lilla skruttis<3

Min lilla bby har blivit vuxen så snabbt! Not okay >3<<33


Ska återgå till filmen nu och ska rita lite :'3 Ha det bra!~ 


p.s
Min peruk kom förra veckan!! Jag var så nervös över att den kanske inte skulle hinna komma<33
Yeeys!~ 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0