''Jullovet'' har börjat

Det är julafton om två dagar...
OM TVÅ DAGAR!

Och det finns ingen liten snöflinga ute nu.. det är ju fan varmt ute! Alltså.. wut?!

Aja..
''Jullovet'' har iallafall börjat och det känns skönt att inte behöva stressa med läxor osv längre~ 
Istället så kan jag fokusera på min nya story som jag skriver på!
Och jag har skrivit tre nätter nu och är snart klar!! Det känns så skönt<3
 
Men när jag har skrivit allt så ska jag finslipa den lite (lägga till mer detaljer osv), och sen ska jag fråga om någon kan vara vänlig och läsa första kapitlet först och säga vad hen tycker, och sedan läsa kapitel två osv x)
Innan jag sprider den vidare~ <3
 
Jag har även testat sy på min nya symaskin nu! Och jag gjorde ett testobjekt för nåra veckor sedan som jag sydde ihop nu, men jag såg ut som en gammal tant som satt fast i en konserv burk i den.. så jag måste göra om den.. HAHA!

Men innan det så ska jag försöka få tag på lite papper som jag kan göra mallar av så att min Frollo cosplay blir najs<3 
 
Kram! 
 
Inte min bild, men den är så jäävla snyggt ritad!<3  
Hittade den på deviantart och tecknaren är oerhört talangfull! ovo
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0