Boende och betyg..

Okej!
Angående ett tidigare inlägg då jag skrev om hur dum jag var som inte sökte boende till nästa år.. 
 
Det visade sig tyvärr att många inte fick boende, så jag har absolut inget här i Rättvik.. :/
Så det blir att pendla varje dag istället, vilket jag troligtvis kommer klara av. Jag behöver ju bara gå upp vid 6 varje dag.. så jag kan vänja in mig på det..
Det är ju värre för dom som går upp typ.. 3 för att jobba osv.. 
SÅ jag ska inte klaga på det :)


Men en annan sak som jag vill klaga på är min lärare..
 
Han skrev ut vad vi skulle kunna för att få vissa betyg till provet idag..

För att få A så skulle vi kunna hur ett kärnkraftverk fungerar, vilket jag nu kan utantill efter att jag pluggat..
Men så visar det sig att nästan inget av det vi skulle kunna, kom med på provet..
så jag sumpade säkert provet..
och om jag bara får D i naturkunskap så skriker jag..
 
*lol* 
 
Im pissed... -3- ''
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0