Frågor om mig själv - tag

Vad är ditt fullständiga namn? - Melissa B. Stenberg
När är du född? - 1997 04 01
Vart är du född? - Mora BB
Vart bor du?- Orsa, men studerar i Rättvik
Hur många syskon har du?- Har tre halvsyskon~
Vem är din bästa vän?- Har flera, kan ej välja en<3
Vilket är ditt favoritdjur?- Hund, ofc <3
Vilken är din favoritfärg?- Svart, turkos och pastellfärger~
Vilken är din favoritfilm?- eehh.. har för många.. .__. 
Vilken är din favorit film-genre?- Skräckfilm!<3
Varför är det din favoritfilm?- För att.. dom är bra? I guess xD
Vem är din favoritskådespelare?- Norman Reedus och Alexander Skarsgård<3 Men även Johnny Depp ofc xD
Vem är din favorit artist/band?- Simon Curtis OwO Men ofc Vocaloid (om dom räknas)
Vilken är din favoritlåt?- För tillfället så är det Everybody Lies och Echo av Jason Walker
Vilken är din favoritbok?- The fault in our stars och Vargbröder<3
Hur lång är du?- 174,5 cm   ._____.'
Vilken hårfärg har du?- brun~
Vilken ögonfärg har du?- Blå/grön/Gråa med lite brun/guld/grå i mitten (Konstigt, jag vet owo)
Vilket är ditt favorit tvprogram?- THE WALKING DEAD!!!<333 och True blood o3o
Vem är din förebild?- Har ingen förebild ^^'
Vad är din högsta önskan?- Att jag en dag kan vara till någon stor nytta QwQ
Tror du den drömmen en dag blir sanning?- Kanske det, vem vet??

Sparar du eller slösar du pengar?- Jag försöker spara så gott det går~
Vilket är ditt favoritspel?- Spel med en story och helst lite skräck i >w< (TWD spelserien är bra OwO)
Har du någon du kan berätta allt för?-Ja, absolut~ 
Har du en hemlighet som bara du vet?- Ja, självklart ^^''
Vilken är din favoritmat?-KÖTT!! *^* Spelar ingen roll vad för rätt.. kött skare va *^*
Vilken är din favoritdricka?-Cola Life
Hur ser en perfekt frukost ut?- Rostade mackor med pålägg, oboy i Näset (sommarstugan)<3
Är du mycket på Facebook?- Ja D: Allt för ofta..
Är du på Facebook för att hålla kontakten med vänner?- Främst, sen att lägga ut bilder ^^

Vad är ditt drömjobb?-Att kunna rädda hemlösa hundar som ''Hope for paws'' men det är ju inget riktigt yrke QwQ hehe.. 
Drömmer du ofta?- Jag har väldigt mycket fantasi.. så ja.. ^^
Saknar du någon?- Saknar någon jämt Q-Q<3
Vad är det bästa som hänt dig?- Sotis.. helt klart<3
Vad är det sämsta som hänt dig?- Troligtvis när Sassa gick bort ;__;</3 Det var hemskt för mig.. Saknar faktiskt henne fortfarande<3 Mah Fluffie QwQ<3
Hade du kunnat ändra på det sämsta?- Nej.. det är ingenting som man kan förändra tyvärr ;^; 

Tycker du om att städa?-Ja, allting förutom mitt egna rum.. *host* 
Är du slarvig med dina saker eller väldigt rädd om de?-Det beror på sakerna~
Vad är din största fobi?- Troligtvis trånga utrymmen då jag inte kan röra på mig, så man ska aldrig hålla fast mig eller så.. jag kan bli jävligt förbannad även om det bara var på skämt.. -.-'' 
Tror du att du kommer övervinna den en dag?-Kanske någon gång :p
Hur många timmar per dag sitter du vid datorn?- he..he..
Vem är mest lik dig av alla du känner?- Ingen är lik mig.. >w< I am special 8D 

När blev du senast skrämd? - Nyss! Omfg! xD Glömde att jag tryckte på ''play'' på datorn (har hörlurar) och så startades låten efter några sekunder och jag hoppade till owo'' 
När grät du senast? - Igår kväll när jag tittade på TFIOS QwQ<3
När skrattade du senast? - Efter att jag blev skrämd -w-''
Hur lyder ditt senaste SMS?- Att det blir internetfritt på internatet imorgon -w-'' Orka skriva allt -w-'
Vem ringde dig senast? - Min Farmor ^w^
Är du besatt över någonting, om ja, vad för något? - Oh.. ja.. I Frollo..Jag är en Frollophile owo Sen är jag även besatt av olika skådespelare osv.. men för tillfället... frollo -w-''

Något du aldrig skulle klara dig utan?- Min familj (hundarna inräknat) och mina vänner<3 
Vilken är din favorit Marabou?- Marabou med Schweizernöt (ja, jag googlade på stavningen xD ) 
Är du allergisk mot något?-Falska människor >3<
Vad var ditt senaste köp?- Cosplay och NCV biljett<3 Där mamma betaldade det mesta men ja xD
När går du och lägger dig en vardag?.Omkring midnatt.. I am an night owl *^*
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?- Donera till Hope for paws och sen göra något för min familj<3 Sen ofc så skulle jag köpa några cosplays xD 
Nämn en sak du är nöjd med över dig själv?- Mina ögon ^w^ Sen att jag är mig själv :3

Är du kär just nu? - Nja, Förälskad kanske.. kär är man när man verkligen älskar en person osv (Enligt mig)
Har du kysst någon idag? - Sotis och Jazzi! :*
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Inte vad jag vet O-O
Har du ett förhållande? - Nope ^-^
Om nej, varför inte?- Därför? o.o
När går gränsen vid otrohet? – När man typ.. kysser någon annan.. I dunno .___.'' 
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nope~
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Troligtvis.. när jag var yngre.. vill inte gå in på det längre -w-'' 
Är du romantisk? - Ibland kan jag vara ganska romantisk, I guess ^^''
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nope, Dun think so xD
Är du svårflörtad? - *host* Kanske owo' Troligtvis ^^
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – Det vet jag inte O-O Sotis har jag gråtit framför ;D Men jag tror inte det räknas här -w-''
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? - Tror inte det D:
Har du haft sex med över 20 personer? - Nope~
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Singel är enklare ^^'' Men förhållande kan vara mysigt och allt det där QwQ så I dunno.. QwQ
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nope~
Är du en bra pojk/flickvän? - Jag vet inte ^^'' Försöker vara en bra person, men om jag lyckas vet jag inte :p
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? – Det var på Teresia's överraskningsfest och alla sänger var ute i vardagsrummet bredvid varandra. Sov längst ut i hörnet bredvid Alexanders ben xD typ xD Haha!
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Minns inte ^^''
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?- Jag tycker att KK-förhållanden inte är okej.. faktiskt .___.'' Sorry alla men ja...
När fick du din första kyss? - Det var för länge sedan!  In a galaxy.. far far away 8D (sorry)
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Ingen aning o.o
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?- Nope~
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej~ Man vet aldrig hur länge det håller~


Så ^^ Det var frågor om mig~ Hehe~ Ursh vilken tid det tog -w-''

Frollo Make-up test!!
 
 
Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★
2014-12-12 @ 19:34:46
URL: http://www.saramadeleine.se

Knycker denna :D.

Svar: Läste ditt! Haha :D
Tenshin-kun




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0