Träning och en nyttigare vardag

'' One day,
One day you will
get there.
Until then,
Train as hard as you can''
 
 
Som några av er kanske vet så ska jag försöka mig på att äta så nyttigt som möjligt, samt träna minst 4 gånger i veckan.
För nu börjar jag bli väldigt osäker på mig själv, och tycker nästan jag är äcklig. Haha. 
Det som mest får mig att tänka är när jag ser andra tjejer i min ålder med smala och vältränade kroppar och jag inser då att jag också vill ha en sådan kropp.
Sen när man är inne i klädaffärer och de stora storlekarna passar knappt än, då blir man lite besviken på sig själv.

Jag har alltid viljat ha en sån kropp, men har aldrig haft motivationen riktigt för det, då jag känner mig värdelös och att jag aldrig kommer nå just den kroppen jag vill ha. 
 
Men nu fan är det nog! 
 
Jag vill inte få en ''spik-rak'' kropp, eller vara mager som många anser vara den ''ideala kvinnokroppen'' idag.

*Jag vill gärna ha kurvor kvar osv, men jag vill inte att dem ska synas alldeles för mycket. Jag vill få bort mina sidor (vid midjan, ingen jävla aning om vad dem kallas. Haha) 
*Sen vill jag få fasta armar (inga säckar som hänger)
* Inge ''back-fat'', då jag avskyr att se röda linjer där fettet har hängt när jag ex. suttit ned *sad face* 
* Dubbel-hackan vill jag gärna ha bort lite *thumbs up* 
* Mina lår är alldeles för dallriga just nu..
 
 
Jag vill gärna ha en mycket smalare kropp när jag och min älskling åker utomlands till Mallorca i slutet på Augusti (Stressigt med tid, I know)
För jag vill inte behöva skämmas när jag bär bikini's osv. 
Så det är min största motivation just nu! 

Jessica Nigri's kropp är nog min största ''förebild'', då jag tycker hon är så snygg, vacker, rolig och grym!
Lägger in en bild här på henne, så inte en bild på mig kommer synas i länken ;)

 
 
Sorry not sorry about sexy photos of her.. Hon är väldigt trygg men sin kropp, så typ alla bilder på nah ser ut såhär. Haha! <3 
Men ja, en sån kropp skulle jag vilja ha, kanske med lite mer kurvor som sagt, så jag ändå vill känna mig lite som jag är! :) 
 

OBS!!!
Bara för att jag skriver att jag tycker detta är ''äckligt/fult/blä'' osv, så menar jag bara på mig själv!

Ta inte illa upp och tro att jag menar att alla tjejer som har lite kurvor osv måste få bort dem, för det menar jag absolut inte!

Nu är det för att jag inte är nöjd med min kropp <3 
Kram! <3
 
 
VAD SKA JAG GÖRA

*Jo, det jag hade främst tänkt ändra på är att inte dricka läsk, saft osv. Jag får bara dricka vatten, grönt te och juice (gjord på nypressad frukt, främst) 
*Jag ska även försöka att bara steka min mat i kokosolja (Hade det hemma efter att jag försöka göra kokospannkakor som smakade viiiiidrigt! Blä! ) 
*Träna minst 4 gånger i veckan 
* Ta längre promenader varje dag med Sotis, ingen powerwalk då hon inte orkar gå så mycket varje dag.
* Vid ''sötsugen'' så ska jag ta gurkor eller morötter för att stilla mitt sug
* Prova på att göra nyttiga smooties och shakes
* Äta mer mat som bränner fett, samt äta mycket mer fisk. (det gör jag tyvärr inte. haha) 
* Sova minst 7 timmar varje dag 
* Köra någon form av träning på morgonen för att starta förbränningen bra

Sen är det mycket mer jag tänkt göra, men som jag inte kommer på just nu i huvudet.
Men jag känner mig jätte peppad för detta! :) 

Jag har tagit bilder på hur jag ser ut nu, kommer nog lägga in en längst ned i inlägget då jag tycker det e pinsamt. Haha </3 


Jag ska försöka att skriva ett blogg-inlägg varje vecka så ni får se hur jag gör och vad jag gjort under hela veckan, och om jag märker någon förändring osv! :) 


WISH ME GOOD LUCK! <3 
 
'' No pain
No gain
Shut up and train ''
 

 
(Hides under bed)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0