Alla hjärtansdag

'' You are not just my friend, You are my love.
You are not just my love, you are my heart.
You are not just my heart, you are my life.
You are not just my life, your are my everything''
 
Jag tänkte att nu när jag spenderat Alla hjärtansdag för första gången tillsammans med min älskling, så tänkte jag skriva lite kort om vad vi gjorde under dagen. :)
(vi har även varit tillsammans i cirka 6 månader nu i Februari. SJUKT! <3 ) 
 
Dagen började väl med att vi skulle gått upp klockan 7:00, men vi snoozade fram till typ 7:45 (mysigt att sova, okej??).
Sen åkte vi raka vägen till Tällberg för att käka frukost på Dalecarlia, det var mumsigt! *thumbs up* <3
och jätte mysigt! 
Utsikten var jätte fin och maten var jätte god också! :)'
 
 
                                                 
 
 
Efter att ha ätit oss mätta på frukost så begav vi oss ned till Spa-byggnaden för att relaxa lite *lol* 
Vi var inne på Spa:t i 2+ timmar, och det var extremt avkopplande och mysigt! Hihi.
 
Efteråt så begav vi oss till Borlänge för att gå på Ikea, och då passade även Thomas på att visa vart han och sin kompis bodde en tid. Det var också trevligt! :)
Vi gick dock inte in i lägenheten, utan var bara utanför och i trappuppgången. Men ändå :)
Kul att se vart Thomas hållt hus innan jag träffat honom. Haha!
 
Vi handlade sedan på Ikea lite inredning och annat krims krams och sen åkte vi hem till honom och lastade in grejerna och så plockade jag ihop lite av mina grejer för att vi skulle åka till Orsa och käka på Bowlingen tillsammans :) 
 
Vi åkte då till Orsa och käkade lite finmat på Bowlingen (MUMS!) och sen lyckades jag övertala Thomas att spela en halvtimme bowling mot mig! Det var jääävligt nära att han vann! Men jag lyckades kamma hem segern med 2 poäng ;) Haha!

Bättre lycka nästa gång älskling ;* Nu ståre 2 till mig och 1 till honom. Haha! :D
 

Efter bowlingen så hämtade vi Sotis som varit hos mamma under dagen, och så skjutsade Thomas hem mig igen. Jobbigt vare att säga hejdå till honom.. men man måste ju ibland. Haha <3 
Fina han <3 
 
 
Det var väl det som hände under Alla hjärtansdag, och det var så jävla mysigt att få tillbringa dagen tillsammans med min älskling!
Jag ser fram emot framtida Valentinsdagar som jag kommer få tillbringa med honom! <3
 

Men nu ska jag återgå till annat! haha!


Ha det bra allihopa! <3 
 
Kram!
 
                                                         
 
'' Roses are red, Violets are blue,
Your home is blessed, because of You''
Madde / Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna
2017-02-16 @ 21:35:51
URL: http://www.saramadeleine.se

Så mysigt :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0