Julafton 2017

''It's not what's under
the tree that matters,
It's who's gathered
around it''

Nu hade jag tänkt skriva lite om hur min julvecka varit! 

Innan julafton så har det varit ganska upp och ned. 
Jag sov dåligt flera dagar och var trött under dagarna och så jobbade jag för fullt på Maxi i julstressen.
Kunder var griniga och allt var bara skit. 
Jag var även stressad över flytten som sker den här veckan.

Det där med att sova dåligt och ha ångest över så mycket och att man bara mår skit är så jävla tråkigt.

Men i Lördags så hann jag träffa min syster Cilla och hennes kille som kommit upp hit till Orsa för att fira jul, och jag träffar henne så sällan så det var väldigt trevligt. <3 

Sen på julafton så kändes allt bra också <3 

(Det började dock med att jag inte fick till någonting med håret som jag vela, så jag fick extrem ångest då också. hahahahahah...)

Min älskling kom hit till min pappa med en jättefin blomma till mig som han tänkt köpa till mig då han visste att jag ville ha den <3 
Vi började fira jul nere hos släktingarna i Orsa, men efter Kalle Anka så öppnade jag (och Thomas) julklappar som vi fått av dem och vi fick mycket fint till nya lägenheten! Så mysigt <3 
Dem fick även julklappar från mig, men efter det så begav vi oss till Älvdalen för att fira med Thomas familj.

Självklart så var jag nervös över att åka dit ifall jag skulle göra bort mig, men allt kändes bra ändå där. 
Jag är så glad över att ha firat med hans familj. 
Dem är så mysiga. 

Vi åt mat och skrattade och pratade om mycket och det kändes så jävla mysigt alltihop. 
Jag har aldrig firat jul på det sättet förut, men gud vad jag älskade det. 

Vi åkte sedan hem på kvällen för att sova i Mora istället då jag skulle börja jobba klockan 12, och den kvällen var så mysig och morgonen också <3 
Att vakna upp bredvid Thomas är det bästa jag vet och jag längtar så till att få leva med honom <3 

 
Vi ska flytta nu i veckan, vi kanske får börja redan på Torsdag, och jag är så taggad! Alltså vad jag har längtat! 

Jag har packat klart alla flyttkartonger nu, är bara lite smågrejer kvar, sen är jag 101% redo för att flytta. 
Ska bli så grymt kul! 


Men nu ska jag strax åka ner till släktingarna igen för att käka rester från julmaten! och sen ska jag städa mitt rum och torka alla möbler. 

Ni får ha en fortsatt trevlig vecka !! 
KRAM! 
 
 
'' All I want for christmas is
YOU'' 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0