Lite blandat som vanligt

'' Life is weird. First you 
want to grow up, 
then you wanna be a
kid again '' 
 
ÅTERIGEN så ska jag skriva lite alltmöjligt här igen. 
Jag är så dålig på att uppdatera mig här på bloggen.

Men i ett tidigare inlägg så skrev jag om hur jag ville ändra på mina kostvanor och träna mer osv, och det har jag väl gjord. Fram och tillbaka. 
Det går i vändor (vilket jag anser är bra ändå, för då får jag nyttigheter i mig ibland iaf, ist för aldrig. *Lol* ) 

Jag har inte varit på topp-humör nu i sommar, det händer mycket omkring mig och jag mår bara blä. 
Så jag har inte alltid haft ork att träna eller äta nyttigt. 

Men till frukost brukar jag göra en shake med banan, frysta blåbär och mjölk med lite vita Chia frön i. 

Sen äter jag väl någon lunch och middag. 

Jag brukar träna ibland, men det är bara några minuter, tyvärr. Men iallafall något :)
 
 
Det var det om min konstiga tränings-vardag, nu ska jag vända mig till något jag ser fram emot jätte mycket!

MALLORCA! <3
 
Jag och min älskling, Thomas, åker till Mallorca den 21 Augusti till den 29 Augusti och tar äntligen vår semester. 

Jag har aldrig varit på solsemester förut, och aldrig flygit så jag är extremt nervös och peppad för det!! Ska bli jättekul! 

MEN!!
Jag är extremt orolig över en annan sak. 
Jag går ju på minipiller som fungerade si och så förut. 
Nu fungerar dem 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0