Hur mår jag nu?

'' Not to spoil the ending for you..
but everyhting is gonna be
okay''
 
Ja, jag kom bara att tänka på att jag troligtvis inte sagt till alla hur jag mår nuförtiden.
Med tanke på hur jag mådde det sista året på gymnasiet.. Jag hade (Om jag kunnat) spolat tillbaka tiden och gått om det året med mer glädje istället för ilska, sorg och deprimerande tankar.
 
 
Som troligtvis de flesta vet så ungefär under höst-terminen förra året (2015) så började jag bli mer och mer orolig för Jazzi som blev allt sjukare och sjukare.. men sen mådde jag ganska dåligt pga min crush jag hade då och som jag hade enda från typ 9an (Fuck you Melissa..) men nu bryr jag mig int om det längre, det är dåtid och han är en DICK.. HAHA! Och jag har ju min fantastiska kille nu istället, så jag är skitglad över att jag sket i den andre killen så jag kunde finna Thomas <3 Hihi ~
men ja, tillbaka till saken.

Jag mådde ganska dåligt under en lång tid pga oro osv då jag typ kände på mig att Jazzi inte skulle leva så mycket längre till (Miss you bby<3) men det var ju självklart massa gällande skolan osv då jag behövde höga betyg för att kunna gå vidare, men det var svårt att fokusera på skolan alla gånger pga allt omkring mig.. så tyvärr (typ) fick jag int ihop tillräckligt med betyg för att komma in på utbildningarna som jag sökte till. (Jag är glad för det..he he he)

Självklart så var jag glad under vissa perioder under mitt sista år på gymnasiet också, jag gick liksom inte konstant runt och var ledsen och arg. Jag hade underbara stunder tillsammans med mitt gäng där (Miss you guys..). Vi hade våra skumma fester tillsammans.. och vi var bara allmänt skumma tsm.. haha <3
 
Sen i slutet av Januari (då åkte jag, Patricia och Belgien a.ka Joachim till Alexander över en helg typ) så fick jag hoppet över att Jazzi kanske skulle klara sig längre (fler år) och jag blev glad för en stund då.. enda tills sista dagen jag såg min lilla ängel.. Jag vill int gå in på detalj över vad som hände igen då jag troligtvis kommer brista ut i gråt igen och bara blir deprimerad under resten av kvällen.. men ja.. den dagen var hemsk </3
 
Efter att Jazzi lämnat oss så var jag väldigt ledsen och hade svårt för vissa saker. Sen tog även svartsjukan över då det kändes som att jag blev lämnad utanför gänget osv då dem hängde med några som jag inte kände och jag kände att jag itne ville vara en ''Pain in the ass'' så jag lät som få umgås med varandra utan mig.
 
 
Men ja, sen gick jag på balen (mådde ganska dåligt då också.. sämsta balen typ.. men är skitglad över att mamma och Gunnar kom dit och fixade mitt hår osv <3 )
 
Sen tog jag studenten (One of the best days of my life) <3
 
Sen skickade mamma in en jobbansökan till Ica Maxi.. Yeeeeah.. jag kände att jag int skulle ha någon chans.. men mamma tog insiativet och skickade in en ansökan åt mig.. Då ringde min chef mig och bad mig komma in dagen efter och VOILA! Nu har jag typ det bästa jobbet jag kan tänka mig med underbara kollegor och så har mitt självförtorende ökad som in i helskotta sedan jag började där! Jag är så stolt över mig själv!
Jag träffade även Thomas på Ica Maxi, så det är typ mamma jag kan ha att tacka för allt <3 Hihi <3
 
Så kortfattat så kan jag säga att jag mår skitbra nu!!
Underbara stunder med mina vänner och med min underbara Thomas <3
Jag vill int att livet ska förändras till någonting negativt nu <3 Jag är lycklig.. låt mig få vara det nu..<3
 
 
Lots of hugs to all of you!!
*HUGS* <3
 
'' The secret of being happy is
accepting where you are in life
and making the most out of
everday ''
 
Hur jag ser ut för det mesta nu!
 
 
 
 
Snälla.. inga hatkommentarer om hur jag ''Söker uppmärksamhet''.. jag skriver mest dem här inläggena för MIN skull.. jag vill kunna blicka tillbaka och se hur mitt liv var när jag var 19 år.. OKEJ!?
 
Kramis! ~
 
 
 
 
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★
2016-11-15 @ 21:16:47
URL: http://www.saramadeleine.se

Det är ju fantastiskt att du mår bra nu Melissa :). Tänk vad ett år kan förändra mycket. Är jätteglad att du trivs på ditt jobb och med dina kollegor, sen är det ju en stor bonus att du fått träffa din pojkvän med :).

Svar: Tack Madde! :) Ja, det är riktigt skönt att livet har vänt sig ganska mkt på sådan kort tid! Men det är bara positivt. Haha!
Tenshin-kun




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0