Helg och dop

                                                     "Stay happy, be happy"

Nu är jag påväg hem igen efter en rolig och trevlig helg med kompisarna!!
Det var jätte trevligt att träffa dem igen och tillbringa helgen med dem!
På lördagen så åkte vi in till Borlänge för att vid 16 gå på våran kompis barns dop (which was beautiful.. Just so u know) men innan så gick vi på kupolen en stund och jag köpte en likadan klänning som jag köpte där förut.. För jag glömt finkläder hemma, och jag ville int se ut hur som helst på dopet heller. Haha!
Sen köpte jag nya byxor som påminner lite om mina musse pigg byxor.. Fast dem här är svarta och så står det "never to late never to late...." på benkanterna :)
Jag köpte öven en Kalle Anka hoodie som är av samma sort som min Mussd Pigg hoodie. *löl* jag gillar bekvämma kläder.. Okej?

Men ja, sen åkte vi till kyrkan där dopet skulle vara.. Och fyfan va fint det var!! Deras bebis var hur söt som helst (jag ville fan kidnappa den *he he he*)
Sen blev det fika.. Jag fällde typ en tår för att jag var så lycklig.. Woops.. Och sen innan vi skulle åka så fick jag hålla i bebisen.. Jag dog.. Shiet !!!

Just look at it!!

She was so cute!! 😍😍😍


Inlägget är skrivet från appen.. Så int alls likt som vanligt. Löl!

 
 
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★
2016-11-20 @ 16:22:02
URL: http://www.saramadeleine.se

Åh så söt! Det är dags för mig att bli moster så du kan väl övertala Thomas om en bebis :-p

Svar: Omg Madde 😂😂😂😂
Tenshin-kun

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★
2016-11-20 @ 18:40:15
URL: http://www.saramadeleine.se

Du ser ut som du vill ha en bebis, och jag vill bli moster :-p. Thomas vill säkert bli pappa med. HAHA

Svar: Ja, jag vill ha en bebis xD shieeesh xDMen det är för tidigt ;) Jag vill ha mer tid med BARA Thomas innan en liten skit kommer och tar all tid *lol*
Tenshin-kun




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0