Halloween 2016

'' If you are reading this, then you are blissfully
unaware of what's creeping up behind you''
 
Igår hade jag en supertrevlig kväll med Teresia som kom hem till mig.
 
Vi såg på tre skräckfilmer, käkade Wraps och gick igenom våra skolvloggar och snackade med främlingar på chat-sidor (LOL!!!) 
 
Hon kom hit vid ungefär 15 och vi började med att titta på Unfriended som jag sett tidigare, men jag tycker den är så obehaglig så såg den igen då.. haha!
Den handlar om några ungdomar som skypear ett år efter att en kompis till dem tagit självmord, och då kommer spöket och typ.. dödar dem en efter en :P
haha!
Närmare slutet av filmen då det är riktigt intense, då kommer Thomas och skräms. Han ringde på dörren, vi gick och öppnade, ingen där, jag skrattar ihjäl mig för att vi får typ panik, Sotis springer ut, jag fångar upp henne, Ser Thomas som gömmer sig, jag går in och fortsätter skratta medans Tessue får typ mer panik, sen ser hon honom och vi får in honom i huset. HAHA!
 
Vi tittade sedan på Paranormal Activity 3, och då när Thomas ska sticka hem så låtsas han först sticka hem för att skrämma Tessue (Jah var med påre, förlåt Tess.. <3 ) 
 
Efter PA3 så tittade på igenom alla våra skol-vloggar och kommenterade på typ allt. SO damn fun! 
 
Sista filmen vi såg på var Poltergeist (2015), och den var extremt overklig, men ändå typ fantastiskt bra och obehaglig.. fyfan! 
 
Sen bestämde jag och Tessue oss för att video-chatta med främligar på Omegle, Chattroulette och badaooza(någotning), och fyfan.. vi var trötta!
 
Vi målade smileysar på våra stortår och pratade som dem till främlingarna.. fyfan.. 
Vi gick och lade oss vid typ halv 4 och nu sitter jag själv i vardagsrummet och pluggar lite körkort, och ska snart rita lite.
 
 
Tack för en grymt rolig kväll Tessue (och Thomas<3) 
vi får göra om det snart!!


Kram på er! :D
 
''We stopped searching for monsters
under our beds, 
when we realized they were inside us''
 
 
 
 
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★
2016-11-01 @ 15:54:08
URL: http://www.saramadeleine.se

Låter härligt :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0