Snack'on UF och dagen

 
''It always seems impossible
until it's done''
 
Idag så åkte jag och Teresia till LRFs årstämma i Falun. Vi åkte dit för vårt UF-företag, Snack'on UF, där vi fick informera kort om våran produkt (Vegetariskt hundgodis), och det var duper kul! 
Jag tycker det är kul att informera folk om någonting man är ''engagerad'' kring~ <3
Men tyvärr så lyckades vi inte sälja någon av våra 28 sista påsar där på årsstämman.. tyvärr *sad face*

MEN, när vi kom tillbaka till skolan så tyckte jag att vi kunde gå runt på skolan och sälja lite till personalen, och det slutade med att vi sålde 10+ påsar *happy face*
Innan det så var vi säkert för lata, eller ås hade vi ingen tid *Haha*

Så det gick bra att sälja några, så nu ska vi bara sälja ett fåtal kvar till några till, sen så ska vi, tråkigt nog, avsluta vårt företag *sad face again*
Det var ett sånt roligt år med det här företaget, och jag har lärt mig så mycket under den tiden!!! 
Det var även jätte intressant att få pröva på att starta och driva ett företag tillsammans med bästa Teresia! ~ :D <3
 
Men sen när jag kom hem så ''däckade'' jag i sängen i typ.. 1 - 1 1/2 timme.. och började typ direkt att städa mitt rum, för Jouren skulle gå runt på städkontroll idag, så jag tog hela min tid efter det (från 17-19) och städade~ 
Sen pluggade jag lite Medeltid till provet imorgon (Måste plugga mer.. blä) 

Sen tränade jag i ett par minuter, vilket kände skit-skönt! För en gångs skull! Så imorgon blire nog mer träning, eller ut på en jogging-tur på hälsospåret, eller ut på bryggan och bara chilla'xa ~ <3
 
Men innan jag tränade så kom Christel (från Jouren) och knackade på och hon gav mig en födelsedagshälsning och en liten godispåse (som dom gör varje gång när någon fyller år), och jag hade seriöst glömt att jag fyller 19 nästa vecka! *haha* 
Det gjort mig väldigt glad!
Bästa jouren<3 
 
Men nu ska jag återgå till att plugga hund till provet imorgon!
 
Önsk' mig lycka till! <3
 
''Knowledge is power, and
power corrupts.
So STUDY hard and be Evil''
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0