Nu börjar livet vända sig

'' Life isn't about waiting for the storm to pass
it's about learning to dance in the rain''
 
Nu börjar jag känna mer kontrol över vart jag är och vart jag vill. 
Det finns hela tiden saker som kedjar fast sig i mig och som försöker dra mig ner till bottnen igen.. men jag hittar nycklarna som gör mig fri och låter mig simma upp till ytan igen. 
 
Jag har börjat känna att ''pluggandet'' har börjat komma tillbaka för mig nu. Jag skall kämpa för min framtida utbildning och jag vill kämpa för att ta mig in på det tekniska basåret i Uppsala. Det är mitt mål som jag ska kämpa för. Och om jag lyckas nå målet eller ej, det får vi vänta och se. 
 
Just nu försöker jag fokusera på de saker jag måste bli klar med, och jag får inte ge upp bara för att jag får lägre betyg än vad jag hoppats på. Kämpa kämpa kämpa!
Det är vad jag intalar mig själv!~ 
 
Men som sagt så finns det hela tiden saker som tynger mig ner.. och det kommer givetvis komma flera gånger under resten av terminen, att jag förlorar min styrka för att plugga och hoppet om att nå mitt mål. 
Men jag hittar alltid dit igen. 
 
Jag behöver bara fokusera på de många proven jag har framöver. och jag vet att jag kommer få ''panikattacker'' osv på den resan. Men jag kommer ta mig igenom det, med hjälp av glädjen jag känner av min omgivning. Mina vänner, min familj, Sotis, Jazzi och Sassa. 

Jag känner att jag behöver kämpa för mitt mål för att göra min familj stolta över mig, samt för att jag ska bli lycklig över min framtid. 
 
Men nu jävlar!
Snart blire att betala för balen, troligtvis, och dra dit och inte egentligen fatta varför jag är där och spenderade 500 kronor på't ~  Men ja~ Jag ska då banne mig se till att ha kul där~ 
Varje dag så ska jag föröka se det positiva med allt. 
Vara positiv om mig själv
Vara glad och le
Le och vara stark genom dagen. ~
 
 
Men nu ska jag återgå till läxan som jag har till i morgon! 
Kram på're! <3
 
'' The secret of being HAPPY is accepting
where you are in life and making the most
out of everyday '' 
 
 
 (Kissu with Jazzi<3 ) + en jävla irriterande finne ~ Plus så ären gammal ovo<3
 
 ( Och självklart en bild på finaste bebin<3) 
 
 
 
 
Senpai
2016-03-11 @ 15:44:58

Jag blir så glad och lättad att se astt det går bra för dig <3
Jag hejar och tror på dig av hela mitt hjärta och jag kommer alltid finnas här både i de mörka och de ljusa stunderna <3

Svar: Tack så mycket Senpai! <3
Tenshin-kun




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0