Jag är så glad! Men ändå så stressad

''There's no key to happiness..
the door is always open'' 
 
Idag har det hänt mycket som gjort mig så oerhört glad. 
Jag tänker inte säga mycket om vad som hänt, då det inte angår mig så mycket.  Men den ''lilla'' saken går mig så otroligt glad. *skrattar*
 
Aja.. 
Jag tänkte skriva lite kort om en sak som störde mig lite om nästa vecka. Det är att i onsdags skulle vi göra ett prov om hundar, men vår lärare hade inte fixat ett prov innan hon åkt på operation, så det blev framflyttat till nästa vecka.. vilket är lite irriterande, då jag ville fokusera på:
* Mag och tarm sjukdomarna till måndag
* Medeltiden till onsdag
* Matematik till provet
* Sälja hundgodis
* Svenska boken

Och nu helt plötsligt så ska man göra hundprovet också :/ 
Alltså.. blä~ 
 
Men men~ 
 
Imorgon så blire att betala för balen också ~
Det känns oerhört konstigt att jag ska gå på den ''efterlängtande'' balen snart...
Jag tar liksom studenten.. STUDENTEN! JAG!
Alltså.. wow~ 
Jag har varit med om så mycket.. shiet~ <3
 
Just nu så ska jag skriva en uppgift till imorgon (ingen stor, så nej, jag har inte ''struntat'' i den), om konsumentverket.. ha ha ha..

Men ja!
Jag är så taggad och glad!! Hjälp!!<3  
 
Hare bra, så ska jag återgå till läxan. Haha ~ 
 
'' When someone told me I 
lived in a fantasy land. 
I nearly fell of my unicorn '' 
 
 ( En Yuno, som inte alls hör hemma här *lol* )
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★
2016-03-17 @ 22:21:00
URL: http://www.saramadeleine.se

Roligt att det är nära din student i alla fall :).

Svar: Haha! Nej ursh! Kommer sakna skolan och mina kompisar här.. känns också väldigt läskigt :p
Tenshin-kun




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0