Högskoleprovet just ruined everything

'' Missing someone is your heart's
way of reminding you that you
loved them ''
 
Efter att jag fick ett slag i magen med känslor från tankar med Jazzi, så kan jag nu skriva det här ''korta'' inlägget.
 
Måndagarna är och kommer vara under dom kommande veckorna, den värsta veckodagen för mig.
Inte bara för att det är dagen efter helgen osv, utan för att Jazzi gick bort på en måndag. 
Och jag är ju en sådan person som håller räkningen på dagar osv, så jag kommer alltid ihåg.. och när jag kommer ihåg så får jag slag i hjärtat med ånger och sorg.. tyvär.. 
Idag är det 3 veckor sedan som hon ''lämnade'' oss.. och det känns fortfarande helt fel.. 
För jag känner att hon fortfarande är med oss.. 
Hon är fortfarande där utan att vi kan se henne<3
Det får mig att må bra och bli glad<3
 
Fan.. nu börjar känslorna komma igen.. he he.. <3
 
Aja.. nu till en mer ''seriös'' sak..
 
Jag har ju anmält mig till högskoleprovet nu på våren.. och provdagen är den 9 April och jag skrev upp mig i Mora.
MEN!
Jag åker ner till Halland på praktik de två veckorna efter lovet.. så jag är där nere under provdagen.. så jag måste ju på något sätt kunna ändra att jag gör provet i Göteborg istället..
Men när jag kollade upp hur man kan göra så står det att man måste betala IGEN för att kunna byta provort..
Och jag vet att om jag måste välja så kommer provet före, då jag behöver göra det för att öka mina chanser för att ta mig in på högskola.
Men även praktiken är skitviktig..
Så jag vet inte vad jag ska ta mig till!!!
Jag ska prata med någon imorgon och se om skolan (?) kan stå för ombetalningen eller att man kan fixa det på något annat sätt..
 
blä..
 
aja.. 
ska återgå till läxorna nu till de två proven jag har imorgon ~ *Tumme upp*
 
Ha det bra alla~ 
 
'' You have to be at your strongest when
you're feeling at your weakest''
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0