JAG HAR TAGIT STUDENTEN

[Skrev ett skitlångt inlägg tidigare, men jag råkade backa, så allt försvann.. så blir mkt kortare inlägg nu] 


IGÅR SÅ TOG JAG STUDENTEN!!

Känns skitkonstigt, men jag är så otroligt stolt över migsjälv för det!

Jag saknar klassen så otroligt mkt, för jag har haft så otroligt kul dem här 3 åren!

Igår så var det en stor dag för oss allihopa, en dag somvi alltid kommer att minnas.

Vi hade en klasstid igår på förmiddagen, där delades betyg och diplom ut. Men även våra efterlängtade tallrikar!
Vi lät lärarna få gissa vem som skulle få vilken tallrik. Och jag är oerhört stolt över min:
Klassens schizofren 😂 😂 😂 

Vi åkte även på flaket när det blåste skitkallt, och jag frös som bara den. Men Julia lånade ut sin jacka till mig. Tack så mycket 😄

När vi åkt en stund med flaket så kramade vi varandra och sa hejdå. *sad face*

Jag fick skjuts till Orsa av Williams pappa, Björn, och även Madeleine aka Madde, Mattias och William åkte med!

På kvällen så käkade jag och pappa med släkt på wasastugan i Mora, där fick jag gratulationer från personalen där och även ett jättefint halsband av farfar♡ 

Sen åkte vi till släktens boende i orsa där vi käkade tårta och jag fick min nya dator (som är ett jävla mysterium *lol*) 

Men nu ska jag göra klart lite grejer innan firandet hos mamma ikväll! Kram på er!!

"Nobody else's footsteps
Lead exactly where you're 
Going " 


Madde / ⭐️ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ⭐️
2016-06-12 @ 08:52:46
URL: http://www.saramadeleine.se

Stort grattis igen! ❤️

Svar: Taaack! : )
Tenshin-kun




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0