Första veckan av sista terminen

Nu är första veckan avklarad av sista terminen i gymnasiet.. och jag var hemma mestadelen av tiden känns det som :/
 
I tisdags så fick jag lov att gå hem efter lunch då jag, under hela dagen, hade ont i magen och sen blev jag förkyld igår (Torsdag)
 
aja..
 
Mår bättre nu, så förhoppningsvis så blir nästa vecka lite mer.. långlivat :=) ~~  
 
Sen så påbörjade vi två nya kurser också!

Samhällskunskap och Historia!
Men jag har inget intresse i samhällskunskap, men jag ska försöka så bra jag kan med att få bra betyg i det ämnet.. Historia däremot!
Det är fucking intressant! :3 
Jag ska ha minst B i det ämnet iallafall!<3
För jag vill skriva om Franska revolutionen osv som jag finner jätte intressant osv :3 Och min lärare sa att jag kan få skriva egna ''uppgifter'' och lämna in :3
 
Men nu ska jag plugga lite och träna mer på Frollo's ''facial expressions'', uttal och vanliga ord x) 
 
 
Kommer senare att visa lite foton på min Frollo'cosplay när jag är klar! :3
 
Kram!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0