Alldeles för många läxor

Uppdatering av vad sin händer just nu:
 
* Alldeles för många läxor...
 
Well!
Yes!

Jag har 14 stycken läxor för tillfället som ska vara klara till olika datum.. Men ungefär 6-7 den här veckan.. och jag kan knappt börja med någon av dom.. för jag vet inte vilken som jag ska börja med..
så mitt huvud går på högvarv och jag blir slutkörd och vet inte vart jag ska ta vägen. 
 
Det händer mycket omkring mig också som ger mig konsentrationssvårigheter.. och det är det sista jag vill nästan.. Det är ju liksom bara den här terminen kvar.. så jag måste ge allt nu för att kunna gå vidare.. Men hurfan ska jag klara av det?? 
 
Mina läxor:
* Hundraser - Prov på onsdag
* Sinnesorganen - Prov idag (Men måste ta det senare) 
* Plugga hund - Prov om 3-4 veckor
* Entreprenörspoträttet - inlämning senast 11 Mars? 
* Loggbok för Snack'on UF - Snarast
* Redovisning om Julius Ceasar - Den här onsdagen
* Instuderingsfrågor om Allmänna infektioner - Snarast
* L80 - Plugga inför lagprovet
* Matematik 2, kapitel 2 - Prov på torsdag, men måste flytta fram det
* Företagsekonomi kap 18-19 - Prov efter lovet
* Försökshundar - Obestämt datum
* Gruppuppgift Företagsekonomi - Den här veckan
* Historia (Messopotamien och Antikens Grekland) - Prov på onsdag
* Svenska boken - Fuck it..
* Dramatik - Obestämt datum.. fuck it too
 
har troligtvis missat något nu också..
Fuck everything!
 
Jag orkar inte
 
Blä
 
Aja. ska dra på lunch nu.. seeya .
 
( Chloe Price - life is strange ) - Not my art
 
Aenpai
2016-02-22 @ 12:08:51

Bunbun Om du behöver hjälpp skriv,
Men jag tycker att du ska börja i den änden som behövs.
Dom som ska skickas in snarast och sen jobba från dom som är närmast.
TÄNK inte äns på dom andra bara jobba med dom som är mäst akut.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0