Träffas igen!

Okej, jag ber om ursäkt för att jag inte skriver så mycket.. ~ 
 
Men jag ska verkligen försöka!
Enda problemet är att jag måste fokusera på mina läxor istället för bloggen.. men jag ska kämpa! :)
 
Men en sak jag snabbt vill säga är att jag går en vecka till, sen blire höstlov!

Och under det här höstlövet så åker jag först till Mattias (Min storebror) och så åker han och jag ner till Cilla (Min ena storasyster) till Södertälje/Stockholm! :)

Och det kommer bli så extremt underbart kul! För jag har inte träffat Cilla på flera år, så det ska bli kul att ses igen!

Sen så ska vi troligtvis gå på Comic Con Gamex under fredagen också! ~ <3

Tänk att jag ska gå på ett sånt evenemang med dom två :3
Det trodde jag aldrig!

Aja, ska fortsätta plugga och titta på Idol!

ha det bra~ <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0