Tillbaka till Rättvik !

Idag så tog en kompis, ifrån kompis-gruppen jag hänger med på Stiernhööksgymnasiet, studenten! 
 
Så jag åkte ned till Rättvik igår efter praktiken och det första jag gjorde var att STÄDA! 
För Alex skulle städa klart boendet på 1 timme, och han segade så mycket så jag tog över~
 
Sen gick vi ned till Rättvik's glass och jag köpte en kula med banan och choklad smak till mig och en med jordgubb till Alex, cuz... why the hell not???
 
Sen gick vi till början av bryggan och satte oss ned och pratade.. det vart väldigt flummigt~ Som vanligt :p
 
Sen tror jag vi gick till Hemköp för jag ville köpa lite grejer~ *cough*

Okej! Jag köpte lite godis, en Twister (is-glass) och sen ville jag testa en av dom nya Loka smakerna (Loka loves candy), och jag avskyr Loka vanligtvis, men köpte Dödskalle smak... URSH FYFARAO VAD ÄCKLIG DEN VAR!! >.<
 
 
Men jaja..
Sen gick vi hem igen för att Alex ville göra något.. minns inte vad.. sen gick vi ned för att möta Patricia och det blev lite problem då.. :') 
Tänker inte berätta vad som hände, tyvärr. Men allt löste sig :) 

Sen på kvällen så tänkte vi kolla på Stay Alive (En av mina favoritfilmer~) , men Alex var borta när jag, Patricia och Emil kom till boendet, så vi ringde Jouren som kom och öppnade åt oss, men vi bestämde oss för att gå och hälsa på alla i Jouren, så vi satt hos dom ett litet tag och snackade~<3 Jouren är så underbar<33
 
Sen gick vi tillbaka till Alex som blev irriterad och stack.. och han kom tillbaka vid 11:30-12:00 så vi hann inte titta på Stay Alive :(
Men jag och Alex började titta på den, men bestämde oss för att sova istället efter typ.. 20-30 minuter in i filmen~ Haha!

Så när vi vaknade i morse så flyttade vi ut från boendet (Eller ja, Alex gjorde) och så satte jag mig i källaren med Patricia och Emil och vi spelade Tjuv och Polis (lol) 
 
Sen efter lite promenad så gick vi till Lunchen, och sedan fotade vi lite utanför skolan och sen avslutning i kyrkan :)
 
Sen efter kyrkan så skulle alla studenter gå ned i ett tåg till centrum i Rättvik och jag skulle ta bilder med Patricia's kamera, så jag sprang runt omkring studenterna som en galen höna! 
 
Men bra bilder blev det nog (Y) 
 
Sen var det varmt som faaaaan när vi kom till folkmassorna då studentklasserna skulle upp på en trapp och läsa upp en ramsa dom skrivit /Gjord om från en låt/ och det tog lång tid..

Sen var det utspring och vi gratulerade några vi känner då som tog studenten och sen återvände vi till källaren :)

Det blev inte så mycket mer som hände ^^

Men en sak är säkert~
 
När alla studenter var på flaken så tänkte jag:
 
''Dagens studenter, satte sig på en berg-och-dalbana, och vi 2:or står i kön för nästa åktur.. vi är näst på tur~'' 
 
Och det är ju det.. HAHA!<3
Längtar tills jag tar studenten med mina vänner<3
 
Det är bara 1 år kvar!!? 
 
haha!

Aja, ska göra lite annat nu :'3
Ha det bra alla<3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0