Jennie the Igelkott!

Idag så märkte jag någonting jätte nice när jag parkerade cykeln hemma hos pappa~
 
Jo en liten Igelkott som låg och sov vid trädet bredvid där jag parkerar cykeln. !
Det var jätte längesedan som jag såg en igelkott irl och den här var ursöt!

Jag döpte hen till Jennie (Jennifer), även om det är en kille så får han heta Jennie. Jag vill liksom inte vara plocka upp stackaren och checka kön på't~
 
Men ja! 
Jag kollade upp vad man kunde mata igelkottar med, och man kunde mata den med ungefär vad som helst, bara inte för mycket/inge mjölk, så den fick lite äppelbitar av mig, och lät mig klappa den på pannan/nosen<3
 
I got a new friend! OwO

Hen bor på våran gräsmatta troligtvis, då jag hittade ganska mycket igelkottsbajs där~
Samt så såg jag när hen sket~<3 *lol* 


 
Aja, ska rita lite och chilla innan jag går och lägger mig :'3
 
Hade't! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0