Jobb på statoil + lite till

Förlåt för att jag inte skrivit något inlägg på ett litet tag..
Jag har sommarjobb så jag är antingen upptagen med det, eller för trött för att skriva något.. :/
 
Men jag tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg~
 
Jag jobbar på Statoil, och jag har jobbat några pass där nere nu! Och jag tycker att det går jätte bra! 
Blir ibland att jag glömmer vissa saker ibland, men det brukar alltid lösa sig!~ 
Men jag trivs väldigt bra där nere! ^^
Jag jobbar främst bara i kassan~ Men i Lördags, då jag jobbade 9 till 17, så fick jag ställa in drickor i kylen från förådet, så jag kommer kanske jobba lite ute i butiken också~ Vem vet?? 
 
Förutom jobbet så håller jag på med min cosplay så jag hinner bli klar till Närcon! Men om det skulle bli att jag inte hinner klart så har jag några cosplays att välja mellan~ Men vill ju helst visa upp min egen gjorda cosplay~ Så jag ska inte ge upp!~
 
Sen så har jag funderat starkt på att börja blogga, för att utveckla min engelska i både ordföråd och uttal~ 
Men ja, man får se när det blir av :'3
Jag ska öva lite först! haha! 
Sen så ska jag försöka hitta tid att lära mig någon dans, jag övade förut på Babonba av Badkiz, och jag lärde mig hela den, men jag såg så stel ut, så jag ska träna och träna på någon annan och försöka bli vigare genom att köra andra övningar (samt att tränna och gå ner~ Försöka iallafall ;D ) och sen göra Dance Covers på dom >w<' 
 
Annat som händer är att jag har börjat öva mer på bakgrunder när jag ritar~ Jag har aldrig varit duktig på bakgrunden, men jag fick hjälp av en kompis i Frankrike som skickade tutorials och förklarade hur jag kunde förbättra mina bakgrunder! Vilket har hjälpt mig jätte mycket!! ^^
 
Har inte så mycket mer att säga~ haha~
 
Ha det bra<3 
 
 
( Övade på en natthimmel<3 Blev riktigt nöjd<3 )
 
 
 
 
(Ritade även den här åt min underbara kompis Nano på Deviatnart<3) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0