Två veckor kvar

Det är bara två veckor kvar på den sista hösterminen jag har på gymnasiet... vilket suger chokladkakor... :(
 
Det innebär att jag har en termin kvar att kämpa för mina betyg, en termin kvar att få ha lektioner med underbara lärare (Finns många dåliga lärare tyvärr också..), en termin kvar att få bo på internatet med den underbara jouren, en termin kvar då hela gänget fortfarande är samlad.. ja, nästan hela.. haha!
 
Nä, men en termin är nog tillräckligt långt. Det är ju trots allt ganska mycket som har hänt under den här terminen. Jag klippte mig väldigt korthårig, färgade mitt hår blått, köpt massvis med kläder, fått bra och dåliga betyg, gått in i depression (oroa er inte, jag klarar mig~ Den kommer och går lite som den vill..), jag har blivit förbannad på lärare och jag har haft hur kul som helst med mina underbara vänner! :)
 
Men ni kanske undrar varför jag har varit förbannad på lärare.. men det kommer jag inte att diskutera kring. Jag har berättat för mina vänner, och det blir enbart dom och rektorn som jag kommer berätta för, då jag inte tänker sprida en massa snack om just den läraren. Men ja, jag är inte precis glad över hen~ 
Aja, det ska lösa sig har jag bestämt, på ett eller annat sätt~ 
 
Om lite mer än två veckor så är det julafton också! Och jag har köpt de flesta julkappar, fattas troligtvis bara till Mattias (Min storebror), men jag har ingen jävla aning om vad jag ska köpa till honom </3 
Men jaja, man får väl se :) 
Julklapparna som jag köpt hittills har gått på ungefär 999 kr + och jag känner fortfarande att jag är snål! Men ändå så känner jag att jag vill spara mina pengar och köpa saker till mig själv istället, saker som jag behöver/vill ha (Ex. tyger, tröjor, affischer, skolprylar m.m) men men.. 
Man kan tjäna pengar någon annan gång! (Y) 
 
Jag ville bara snabbt säga det här för att få någonting nytt på min blogg!! haha! 

Ha en trevlig kväll!<3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0