Måste man vara smal för att ha en vän?

Jaha.. då har man fått reda på att en person på skolan tycker att jag är tjock och att Alexander inte borde tycka om mig~ (vänskapligt alltså), bara för att hon anser att jag är ''tjock''..
Alltså vafan?!
Vad har storleken för betydelse när det kommer till vänskap?! Måste man vara smal för att ha en vän?! Nej! Man kan se ut hur fan man vill, och man har fortfarande rätten till en vän! 
 
Jag är så fucking förbannad över det.. och hon sa det till honom idag i skolan, men jag är tacksam att Alex stod upp för mig.. det gör mig glad..
men ändå.. att man ens har mage att snacka skit sådär?! 
 
Jag vet att jag inte är ''av modelform'' eller ''pinn-smal''.. men jag vet en sak.. och det är att jag är jag.! 
 
Alltså nä..
Fuck her..
 
Ni andra får ha en bra kväll~ 
 
(Bilden är riktad mot henne~) 
Senpai
2015-12-10 @ 12:24:52

Definitift inte, kan inte den personen acceptera dig för den du är så är hon inte värd att ha dig som sin vän.

Du är vacker, snäll och smart, låt ingen ta det ifrån dig Bunbun <3

Svar: aahw, tack Senpai ;3;Hon är (Var) inte riktigt min vän, men hon har ofta hängt på många gånger till lunchen osv och så är hon vän med två av mina vänner så... :/
Tenshin-kun




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0