Massa prov

Nu har jag skrivit anteckningar för Religionsprovet imorgon!

Yippie! ~ 
 
Min arm gör ont av allt skrivande (Blev troligtvid 10+ sidor) så jag ska träna lite ben nu (och armar om min högerarm tillåter mig), och sedan ska jag ta och duscha, göra te och plugga Nervsystemets sjukdomar inför provet på Torsdag</3 
 
Sen måste jag givetvis plugga inför Företagsekonomi provet som vi ska ha nästa vecka på måndag *ohno* 
Men det gör jag på torsdag istället, för imorgon åker troligtvis jag och Patricia till Borlänge då vi måste handla lite julklappar och andra viktiga saker innan fredag, och det är bara imorgon som vi hinner göra det på tyvärr~ 
 
Sen på fredag så ska vi ha vårt julfriande i gruppen på skolan! Andra året nu! :)
Vi har gjort julklappsbyte (Fast vi har ej gett varandra julklapparna ännu, blir på fredag ofc), så vi ska ge till en person var :) 
 
Oh! btw! Jag gjorde matematikprovet förra veckan i Matte 2, kapitel 1 och jag fick konstigt nog ett C! :D
WOHO!!<3
 
 
Aja, ska ta och träna nu innan det blir för sent!

Ha det bra~ <3 
 
(Just because Im such a dork<3 and super in-love with Norman Reedus<3) 
 
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★
2015-12-08 @ 21:11:57
URL: http://www.saramadeleine.se

Grattis till ditt C :D.

Du mamma ville gärna ha sina saker som hon har här. Jag slutar 17:00 imorgon och är hemma 18:00, men William brukar gå hem tidigare från skolan. Han slutar 15:00, tror du att du kan hämta hennes kasse?
Du kan smsa mig i så fall eller skriva på FB så får du Williams nummer.

Svar: Hej Madde! Tack så mycket! :)
Jag vet inte ännu om jag och Patricia tar tåget till Borlänge imorgon eller inte, om vi tar buss så är det enklare, men jag tror det är tåg vi tar tyvärr :/
Men jag skulle kanske kunna åka från Borlänge till Falun när vi ska hem och hämta dom? Men då blir det efter 18 som jag kommer till er då :p
Tenshin-kun




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0