Skåne!

På söndag så ska jag och Teresia åka ner till Höör, Skåne, för att sedan ha praktik i 9 dagar på Skåne's djurpark!
 
Jag och jätte peppad för att åka ner dit, då vi inte behövt betala varken resan ner dit eller boendet vi ska vara på~ 
 
Det enda vi behöver betala är våran mat! (Y)
 
Det ska bli oerhört kul! Jag har aldrig varit i Skåne förut, så det ska bli underbart! 
Sen när jag kommer hem så börjar Fear The Walking Dead, vilket också ska bli oerhört kul! :) 
 
Sen är jag ledig i två veckor, och sen börjar mitt sista år på gymnasiet </3
 
Aja, någon gång måste vara den sista :,( 
 
Jag kommer nog göra ett blogg-inlägg när jag packat och sen kanske när jag är på boendet och sen när jag kommit hem så ni får veta mer vad jag gjort på våran resa!
 
Ha det bra sålänge<3
 
(btw, har färgat och klippt håret ;3 ) 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0