Ny video! >w<

Okej!


Jag, Helin och Teresia har gjort ännu en ny fanmade musikvideo.. av låten Heroes av Måns Zelmerlöw! 

Vi vet att den låten spelas typ.. hela tiden på radion osv.. men vi bestämde oss för den första gången vi såg honom framträda den på Melodifestivalen *lol*

Så vi har planerat och planerat och nu är den äntligen klar!

Vi skulle bli oerhört glada om ni kunde gå in och titta på den.. och kanske ge den en like?

Vi lade ned mycket tid på den och vi hoppas att fler kommer se och gilla den än våran förra video, som vi lade ned mycket tid på, får.. 

Jag är den kontiga-pojkliknande-skyddsängeln :')

Jag ska föreställa en kille, som är en skyddsängel till Helin och Teresia's karaktärer. :P 

hehe <3
 
Ha det bra!


Länk:
https://www.youtube.com/watch?v=1qrYqjXqbOo

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0