Höstlovet

Hej Allihopa som läser det här nu!

Snart är lovet slut.. vilket är jädrigt trist .___.'
Det var skönt att få sova och slappa, men det var ändå ganska jobbigt~

Fast under lovet så hände massa annat! Som att jag, Helin och Teresia har gjort en ny video till våran kanal! :D

Vi gjorde en fanmade video av den ''populära'' ritade videon med låtan I wouldn't mind av He is we.

Vi är extremt nöjda med den! 

Här är länken till videon! https://www.youtube.com/watch?v=lDyZVsdMYbQ&list=UUfr2-LrdmfZK9a-5YjrXZHQ

Och här är länken till bloopern! (Som är hysteriskt konstig)

https://www.youtube.com/watch?v=1hlPtUxnMZI&list=UUfr2-LrdmfZK9a-5YjrXZHQ&index=1


Jag har även klippt mig! owo 
Det brukade vara långt, men nu är det kort till axlarna! owo<3


 <-- Hur det ser ut i mörker och med halloween smink?? owo


 <-- Och hur det såg ut efter jag klippt mig med håret uppsatt i en snod~ 

Jag är jätte nöjd med det!!<3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0