Händer lite grejer

''That was her magic,
she could still see the sunset
even on those darkest days''
- Atticus
 
Nu har det hänt lite mer sedan jag skrev igen. Försöker att vara mer aktiv här igen, då det är ganska kul att kunna se tillbaka på längre fram. 
 
Jag skrev högskoleprovet i söndags, och jag tror det gick jättebra. Inte säker än.
Problemet var väl att jag bara sov typ 4h under den natten och jag höll då på att somna under första svenska provet (oops).. 
Men jag tror att matematik delarna gick super!
Det som var jobbigast var väl att min faster hämtade Sotis så hon fick följa med till Orsa över helgen, så jag var helt ensam här och saknade min lilla tjej så mycket </3
 
 
 
Jag ser även fram emot att prata med kuratorn nästa vecka. Tror det kan vara bra att få prata ut om saker och sen få lite hjälp på vägen. 
Jag mår ju bättre och bättre för var dag som går, men jag håller mig fortfarande kvar här. Vet inte hur långt jag tar mig. Men jag vet att det är framåt iaf. 
Tänker mycket att ''Andra har det värre'', ''Du kommer finna lyckan när det är dags för det'', ''Du förtjänar bättre'' och det viktigaste ''Du har dina vänner, din familj och lilla Sotis''. Det hjälper så mycket att tänka på det varje dag <3 
 
 
 
 
Sen råkade jag klanta mig.. jag glömde anmäla mig till matematik tentan nästa vecka på måndag. Men som tur är så får jag skriva den ändå, men jag får börja 30 minuter efter alla dem som hann anmäla sig. Men tror det bör gå bra ändå, för jag har ju trots allt ganska lätt för matte, som tur är.. 
Så nu i veckan ska jag prioritera matteplugg före allt annat, så jag kommer hamna lite efter i fysiken (eller ja. mkt..), men jag känner att jag kan jobba ikapp sen. Måste verkligen klara matematiken. :) 
 

Jag har även blivit mycket smalare dem senaste veckorna! Jag har inte direkt tränat och jag har väl fortfarande ätit dagligen. Men har väl bara käkat mindre antar jag. Men jag är så glad över att jag äntligen börjar bli smalare igen. <3 
 
 
 
Jag köpte även en maid-klänning från en person på en cosplaysida på facebook, och den är så fin! så jag tog på mig min Yuno peruk och tog lite bilder och filmade lite klipp till tiktok! Så kul! 
Jag har blivit mer taggad med att fortsätta med cosplay nu, så jag har många planer på vad jag ska göra härnäst. Men det får vänta lite, iaf tills jag är klar med plugget eller tills jag har mer pengar sparat!


 
 
 
Jag vet inte om det är något jag missat att nämna, men det blir ju mer inlägg i framtiden, får bara ta upp det då! :)
Så nu ska jag hämta min tvätt och sen påbörja lite matteplugg med gamla tentor osv. 
Hoppas alla har en bra dag!!

KRAM!!
 
 
 
'' I want to make myself so happy
that others get happy just
looking at me''
- Yogi Bhajan

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0