Var stark och tro på dig själv

'' Moving on doesn't
mean Giving up..
it means you've finally
chosen to be happy
again ''
 
Livet är en plåga ibland. Så är det. Men man måste välja själv om man ska ge upp eller gå vidare. 
Jag har iallafall valt att jag inte tänker falla bak och ge upp på livet. Jag kämpar som bara den för att röra mig framåt och ta mig dit jag vill. Till extrem lycka.
Jag vill nå dit så jag känner mig extremt lycklig över mig själv, att jag kan känna att jag klarar mig bra i livet utan några hinder och att jag inte behöver någon annan som håller mig uppe.

Jag vet att det jag söker i min framtida partner främst är att han kommer finnas där för mig när jag kan behöva det. Annars tar vi oss igenom sakerna tillsammans. Men han ska inte vara den som hjälper mig genom allt. 
Jag är stark och klarar det själv. Men jag vill gärna ha någon med mig på mina äventyr i livet. 
 
Att inse att sina 3 år varit en lögn är extremt jobbigt. Men jag ser allt som en lärdom och tar det vidare. Jag vet vad jag förtjänar nu och han förtjänade aldrig mig. Han var ingen bra pojkvän.. han var extremt rolig att umgås med osv. Men när det kom till förhållande grejerna så var han inte mogen och ärlig om det. 
Han har redan gått vidare som ni vet.
Det har jag också. Jag vet att jag inte vill ha med honom att göra i livet längre, så jag går vidare. 
Visst, jag har inte träffat någon ny. Och det är ju främst för att jag vill lära mig mer om mig själv först så jag inte är osäker och tvivlar på mig själv när jag går in i nästa förhållande. 

Men jag vill börja dejta snart. Så blir spännande att få göra det snart. 
Men nu måste jag fokusera på studierna då jag ligger efter i matten och har även labb-rapporter att skriva. Hade min första fysik-tenta idag, och jag hoppas att den gick bra!
 
Hoppas alla har haft en bra start på denna vecka och att resterande av veckan kommer vara alldeles fantastisk!

Ni är grymma och glöm inte.. Ta ingen skit!
 
'' When something goes
wrong in your life, 
just yell:
PLOT TWIST!!!
and move on ''



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0