Mål med nästa vecka

'' You can't start the
next chapter of your
life if you keep
re-reading the last
one''
 
Imorgon så bär det av mot Avesta och en helhelg tillsammans med mina kompisar. Jag har längtar efter det här så länge. Vi ses alldeles för sällan...
Vi ska spela brädspel och Pokemon Go och bara ha en bra tid. 
Ska upp klockan 6 imorgon bitti och ta tåget dit och sen kommer jag hem igen på söndag kring 19 tiden. 
Ska bli så skönt med lite socialt umgänge. 
 
Jag har även försökt bestämt att nästa vecka så ska jag ha en liten utmaning mot mig själv. Jag ska försöka att äta bättre och gå upp en tidigare tid (kl 9 iaf) och sen försöka att gymma/hemma-träning iaf 3 gånger den veckan. Målet är väl att jag ska försöka hålla det så länge jag kan. 
 
Jag har ju ett gymkort är på ett gym i närheten. Men problemet är att så fort jag är där så förlorar jag fokus och mår dåligt av att vara där.. anledningen är så dum. Men kan inte hjälpa det tyvärr...
Men anledningen till att jag började gymma för första gången i våras var för att jag vela få en snyggare kropp så att andra killar skulle tycka jag var snygg så Thomas skulle vara med intresserad av mig. Jag tränade för hans skull.. inte för min.
Så nu när jag är på gymmet så blir jag påmind av det och känner ''Varför började jag träna för honom? När han ändå aldrig tyckte jag var snygg eller sexig..'', '' Varför tränar jag nu? Gör jag det verkligen bara för min skull? Eller är det fortfarande för hans?''.. 
Jag vet. Det är så dåligt att jag fortfarande tänker på honom. Har snart gått 2 månader sedan, men han finns fortfarande kvar inne i min hjärna och jag tror det kommer ta mycket längre tid för att han ska försvinna helt. 

Det är därför jag försöker planera in att jag måste gå till gymmet och göra mitt bästa så många gånger jag kan. Tillslut kanske han försvinner och jag kan känna att jag tränar för min skull bara. Det kommer ta tid, det vet jag. Men jag ska kämpa för det. 
 
Jag har iaf blivit mycket starkare på senaste tiden gällande allt.. visst, jag saknar någon att chatta med och skicka hjärtan till, att mysa framför en serie med god mat, någon som håller om mig när vi sover, jag saknar när man åker till max och köper sån mat ist för att laga egen.. men jag vet att jag kommer få uppleva det igen någon dag i framtiden.
Nu vill jag passa på att arbeta med mig själv och bli starkare så jag kommer kunna säga ifrån nästa gång. 
Jag såg ett citat nyss där det står ''Om du kan älska fel person så mycket, tänk bara hur mycket du kommer kunna älska den rätta'' och jag längtar efter att få känna den känslan.
Jag har ju börjat inse att han kanske aldrig riktigt älskade mig.. Så jag ser ju det här som ett bra val. Visst, allt blev ju en jävla röra med saker han valde att göra direkt och alla lögner han sa och det han gjorde mot mig. 
Men jag har tagit mig ur det och känner mig så extremt stark. Har nog aldrig känt mig såhär stark tidigare i mitt liv. Så jag är taggad över att se vad framtiden har att ge mig. 
 
Jag ska försöka att plugga lite mer nu innan läggdags. Hoppas ni alla kommer få en fantastisk helg med många skratt!

Kram!
 
'' Never love anybody
who threats you like
you are ordinary ''
 
 
 
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★
2019-11-08 @ 15:11:30
URL: http://https://www.saramadeleine.se

Tycker det är hemskt hur han tycks ha tagit ifrån dig sådant som är bra för en. Som träning, tycker du ska fortsätta träna och vem vet du kanske träffar den rätta på gymmet :).

Svar: Ja, tyvärr.. men bara för mig att arbeta mig upp igen och bli starkare än någonsin :) Han må ha krossat mig totalt och ljugit för mig osv, men jag tillåter då fan inte att han tar bort min lycka och vilja att vara stark <3
Tror inte jag vill ha en gymnisse som kille xD haha
Tenshin-kun




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0